علیپور: هر بازیکنی گل بزند، خوشحال می شوم

به گزارش دیار سلمان، این بازی هم از نظر روحی و هم از نظر نتیجه برای ما خیلی حساس و مهم است که امیدوارم با تاکتیک هایی که آقای برانکو در نظر دارد، برنده شویم.

علیپور: هر بازیکنی گل بزند، خوشحال می شوم

به گزارش خبرنگاران ، با هر گلی که شجاع یا دیگر بازیکنان پرسپولیس می زنند، علی علیپور بیشتر انتقاد می شنود. او اما بدون توجه به این انتقادها، می گوید موفقیت تیم برایش مهم تر از گلزنی است و هر بازیکنی گل بزند، او را خوشحال خواهد نمود: همه دوست دارند مهاجمان گل بزنند اما من قبلا هم گفته بودم در این شرایط سخت، تمام بازیکنان به دنبال این هستند که تیم به موفقیت برسد و اینکه چه کسی گل بزند مهم نیست. من هم هر بازیکنی گل بزند، انگار خودم گل زده ام و به همان اندازه خوشحال می شوم.

آقای گل چهار گله پرسپولیس صحبت هایش را با اشاره به بازی پیش رو در خانه سپاهان ادامه می دهد: همه بازیکنان آماده این بازی هستند. به قول آقای برانکو سه دربی داریم که مقابل استقلال، سپاهان و تراکتورسازی است. این بازی هم از نظر روحی و هم از نظر نتیجه برای ما خیلی حساس و مهم است که امیدوارم با تاکتیک هایی که آقای برانکو در نظر دارد، برنده شویم. صد درصد برای این بازی آماده هستیم و هیچ مسئله ای وجود ندارد. برای تک تک بازی ها آماده ایم و انشاالله با همدلی و روحیه بالایی که بازیکنان دارند و همچنین با تدابیر برانکو به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

علیپور سپس امیدوارانه از حمایت هواداران در این بازی سخت می گوید: قابل پیش بینی است که هواداران هر دو تیم استقبال خوبی از بازی داشته باشند. ما خیال مان راحت است چون می دانیم هواداران پرسپولیس مثل همیشه کنارمان هستند و تیم را حمایت می نمایند. ما هم برای خوشحالی آنها و رضایت شان کوشش خواهیم کرد.

نه پرسپولیس باخته و نه سپاهان. آیا قرمزها می توانند نخستین شکست را به تیم قلعه نویی تحمیل نمایند؟ علیپور که خیلی امیدوار است: نمی گردد بازی را پیش بینی کرد اما من امیدوارم. با اینکه می دانیم حریف تیم خیلی خوبی است، اما ما هم تیم خوب و پرکوششی داریم که می تواند هر تیمی را شکست دهد.

2 - 270

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 13 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 166

به "علیپور: هر بازیکنی گل بزند، خوشحال می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیپور: هر بازیکنی گل بزند، خوشحال می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید