روبن: سن برای من مهم نیست

به گزارش دیار سلمان، آرین روبن ستاره هلندی بایرن مونیخ قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد.

روبن: سن برای من مهم نیست

به گزارش خبرنگاران ، آرین روبن ستاره هلندی و کهنه کار بایرن مونیخ آرام آرام به خط سرانجام نزدیک می گردد. روبن 34 سال سن دارد و به دوران خداحافظی خود از مستطیل سبز نزدیک گردیده اما همچنان با انگیزه بالا در بایرن مونیخ بازی می نماید و از بازیکنان تاثیرگذار این تیم آلمانی است. ستاره هلندی بایرن مونیخ تاکید نمود که انگیزه زیادی برای درخشش دارد و همچنان می خواهد به درخشش خود ادامه دهد.

روبن این گونه به نزدیک شدنش به سرانجام دوران حرفه ای واکنش نشان داد: طاقت شنیدن کلمه تغییر را ندارم. سن برای من مهم نیست و می خواهم همچنان بازی کنم. من با اولی هوینس و کواچ موافقم که گفتند در بایرن مونیخ بازیکن خوب و بد داریم نه سن بالا و جوان.

او در ادامه اضافه نمود: من همواره انگیزه بالای برای درخشش دارم و این باعث می گردد نهایت کوشش خود را به کار گیرم. من از نیمکت نشینی ناراحت می شوم و بعد از دیدار برابر هوفنهایم هم گفتم که عصبی هستم اما به تصمیم سرمربی تیم احترام می گذارم.

ستاره هلندی بایرن مونیخ به کواچ اشاره نمود و گفت : مربیگری کردن در بایرن مونیخ مسئولیت بسیار سنگینی است و اصلا کار آسانی نیست. کواچ عملکرد خوبی در بایرن مونیخ داشته است. موفقیت با یک نفر به دست نمی آید و باید همه کوشش نمایند. من مدتی آسیب دیده و دور از میادین بودم اما در حال حاضر آماده آماده هستم.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 87

به "روبن: سن برای من مهم نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روبن: سن برای من مهم نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید