تمرین تیم ملی فوتبال، امتیازدهی کی روش به تمرین شاگردانش، حضور ساکت در سکوت

به گزارش دیار سلمان، تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان زیر نظر کادرفنی و در هوای بارانی تهران برگزار گردید.

تمرین تیم ملی فوتبال، امتیازدهی کی روش به تمرین شاگردانش، حضور ساکت در سکوت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، دور جدید تمرینات تیم ملی برای برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل ترینیدادوتوباگو و ونزوئلا جهت آماده سازی حضور در جام ملت های آسیا از دیروز (یکشنبه) شروع و تمرین امروز در زمین چمن شماره دو آموزشگاه ملی فوتبال پیگیری شد.

با توجه به هوای بارانی تهران نظم تمرین تیم ملی به هم خورده بود. در حالی که تمرین صبح لغو شد و به ساعت 15:30 تغییر کرد، تمرین باز هم با 10 دقیقه تأخیر و از ساعت 15:40 شروع شد.

کارلوس کی روش به دلیل برگزاری جلسه با مهدی تاج با تأخیر به تمرین آمد.

بازیکنانی که تازه به اردو آمده اند، به ساختمان پک رفتند تا ریکاوری نمایند. از بین نفرات جدید کاوه رضایی و علی قلی زاده راهی ساختمان پک شدند.

اشکان دژاگه که دوران مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و تازه پا به توپ شده است، به صورت اختصاصی تمرین و پس از یک ساعت محل تمرین را ترک کرد.

بازیکنان پس از گرم کردن به تمرینات اختصاصی خود پرداختند. علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی زیر نظر لوپز کار کردند و سایر بازیکنان نیز در دو گروه نارنجی و آبی زیر نظر کی روش تمرین کردند. در این بخش دو گروه پنج نفره با یک بازیکن آزاد که به تیم صاحب توپ یاری می کرد، وظیفه پاسکاری و انتقال توپ از ابتدا تا انتهای محدوده ای کوچک را به عهده داشتند. کی روش بابت هر انتقال توپ یا 10 پاس متوالی یک امتیاز به تیم برنده می داد.

بخش بعدی تمرین با حضور دروازه بان ها در یک دروازه بود که مهاجمان با کاورهای نارنجی باید با کارهای ترکیبی از مدافعان عبور می کردند تا توپ را تبدیل به گل نمایند.

تمرین تا ساعت 16:55 ادامه داشت و سپس بازیکنان به ساختمان پک رفتند.

محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال اواخر تمرین و در سکوت به محل تمرین آمد. ساکت سعی می کرد با ایستادن پشت فنس ها و پشت نیمکت در تیررس رسانه ها نباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 151

به "تمرین تیم ملی فوتبال، امتیازدهی کی روش به تمرین شاگردانش، حضور ساکت در سکوت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمرین تیم ملی فوتبال، امتیازدهی کی روش به تمرین شاگردانش، حضور ساکت در سکوت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید