اجرای طرح کسب و کار سبز در حاشیه تالاب حله استان بوشهر

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، حسین دلشب ظهر سه شنبه در نشست با محیط‌بانان حفاظت محیط زیست استان بوشهر اظهار داشت: در طول تاریخ زندگی بشر در کنار تالاب ها برخی موارد موجب اختلال در تالاب ها و تنوع زیست محیطی شده است.

اجرای طرح کسب و کار سبز در حاشیه تالاب حله استان بوشهر

وی افزود: در همین راستا سیستم معیشتی سازگار و پایدار با محیط زیست تالاب ها برای افرادی که در حاشیه این تالاب ها زندگی می کند طراحی شده است.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست در استان بوشهر با بیان اینکه در جامعه محلی تالاب حله استان بوشهر نیز طرح حفاظت و مدیریت آن تدوین و فعالیت های آن آغاز شده است، عنوان کرد: همچنین در این مناطق طرح کسب و کار سبز که در زمینه های مختلف توسعه سبز، اشتغال سبز،خوانش محیط زیست و شهروند سبز اجرا می شود.

دلشب با اشاره به اینکه در کشور ما تالاب ها از تنوع خوبی برخوردار هستند، تصریح کرد: از 42 نوع تالاب ها که در کنوانسیون رامسر در سطح جهان مشخص شده است بجز یک مورد مابقی در کشور ما یافت می شود.

دلشب با عنوان اینکه اکنون 24 تالاب در کشور در کنوانسیون رامسر ثبت شده است، خاطر نشان کرد: تالاب حله استان بوشهر یکی از تالاب های مهم کشور است که برنامه مدیریت آن در حال تدوین است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 27 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 33

به "اجرای طرح کسب و کار سبز در حاشیه تالاب حله استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح کسب و کار سبز در حاشیه تالاب حله استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید