آخر شهریور؛ سرانجام فراخوان جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی

به گزارش دیار سلمان، دبیر پنجمین دوره جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی با اشاره به استقبال از دوره جدید این رویداد کتابخوانی گفت: علاقه مندان تا خاتمه ساعت اداری روز 31 شهریورماه برای حضور در این رقابت بیش تر فرصت ندارند.

آخر شهریور؛ سرانجام فراخوان جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی

به گزارش خبرنگاران بر اساس خبر رسیده، علاقه مندان می توانند گزارش ها و مستندات فعالیت های خود را در زمینه ترویج کتابخوانی به همراه فرم پیوست تکمیل و به دبیرخانه پنجمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی ارسال نمایند. فراخوان همراه فرم شرکت در آن از وبگاه به نشانی www.moravejan.ir قابل دریافت است. دبیرخانه در تهران، خیایان مطهری، خیابان فجر-خیابان غفاری، کوچه کامیاب، پلاک 3 واقع گردیده است.

فرمهر منجزی گفت: تاکنون از 14 استان خراسان رضوی، تهران، خراسان جنوبی، اصفهان، قزوین، کردستان، البرز، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، خوزستان، همدان، گلستان و آذربایجان غربی مدارک مروجان به دبیرخانه جشنواره رسیده است. شرکت نماینده ها از میان گروه ها و افراد مختلف مانند معلمان، دانش آموزان، کتابداران، نویسندگان و مترجمان، خبرنگاران، کتابفروشان، هنرمندان، مروجان ایرانی خارج از کشور، سازمان های غیردولتی و دانشجویان هستند. با کوشش های اجرا شده در این سال ها، کیفیت کار در جشنواره تقدیر مروجان بالاتر رفته است. در این دوره همراه با افزایش کیفیت شاهد استقبال بیش تر هم هستیم. هر سال شمار شرکت نماینده ها نسبت به دوره پیشین بیشتر گردیده و انتظار می رود در این دوره نیز، با افزایش مشارکت افراد و نهادها روبر باشیم. در سال های گذشته غالب مشارکت نمایندگان کتابدارها بودند، اما در این دوره جشنواره قشرهای مختلف در رقابت شرکت کردند و مشارکت نسبت به ادوار قبل از تنوع بیش تری برخوردار است.

او در تبیین تفاوت های این دوره با دوره های پیشین نیز گفت: عمده تفاوت این دوره نسبت به قبل گسترش و رونق بیش تر فعالیت های کتابخوانی است. در این دوره نگاهی ویژه به افراد و گروه ها تاثیرگذار در کتابخوانی خواهیم داشت و افراد و نهادهایی که افراد بیش تری را به کتاب خوانی تشویق می نمایند، بیش تر مورد توجه قرار خواهند گرفت. همچنین بهره گیری از شیوه های خلاقانه برای تشویق کتابخوانی نیز در شمار شاخص های مهم داوری این رقابت خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 97

به "آخر شهریور؛ سرانجام فراخوان جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخر شهریور؛ سرانجام فراخوان جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید