یونان سال آینده به یاری های اقتصادی بیشتری احتیاج خواهد داشت

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: بانک مرکزی آلمان موسوم به بوندس بانک پیش بینی کرد، یونان اوایل سال 2014 میلادی مجبور به دریافت بسته نجات اقتصادی دیگری خواهد بود.

یونان سال آینده به یاری های اقتصادی بیشتری احتیاج خواهد داشت

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از فرانس پرس؛ پیش بینی بانک مرکزی آلمان در مورد دریافت بسته نجات مالی و مالی جدید توسط یونان در سال 2014 میلادی در حالی است که این کشور بحران زده در سال 2010 میلادی مجبور شد برای رهایی از خطر ورشکستگی مالی یاری های مالی خارجی دریافت کند.

یونان در ازای دریافت وام از نهادهای بین المللی متعهد به اجرای برنامه های ریاضت مالی با هدف کاهش بدهی و کسری بودجه شده است.

کارشناسان بانک مرکزی آلمان ضمن ابراز نگرانی نسبت به وضعیت مالی و مالی یونان اعلام کردند، شک و تردید جدی در مورد توانایی دولت یونان برای اجرای اصلاحات مورد احتیاج وام دهندگان بین المللی وجود دارد.

نشریه اشپیگل چاپ آلمان نیز به نقل از مقام های ارشد بانک مرکزی آلمان نوشت، وام دهندگان بین المللی در مورد اعطای بسته نجات مالی جدید به یونان پس از برگزاری انتخابات سپتامبر در آلمان، تصمیم گیری خواهند کرد.

یونان برای ششمین سال متوالی با رکود مالی روبرو شده است. ارزش فراوری مالی یونان در شش سال اخیر بیش از 20 درصد کاهش یافته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 398

به "یونان سال آینده به یاری های اقتصادی بیشتری احتیاج خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونان سال آینده به یاری های اقتصادی بیشتری احتیاج خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید