گزارش آنلاین از رقابت ورزشکاران ایران در روز چهارم بازی ها ، حذف زود هنگام خدابخشی، الهه و مه لقا در فینال

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران ، روز جهارم بازی های آسیایی با رقابت شناگران شروع شد. ورزشکاران ایران در این روز در رشته های مختلف به میدان می روند که می توانید نتایج را به صورت لحظه به لحظه در این گزارش بخوانید.

گزارش آنلاین از رقابت ورزشکاران ایران در روز چهارم بازی ها ، حذف زود هنگام خدابخشی، الهه و مه لقا در فینال

شروع روز چهارم با ناکامی شناگران

رقابت ورزشکاران ایران در روز چهارم بازی ها با شنا و 100 متر پروانه شروع شد. در دسته سوم رقابت های این رشته علیرضا یاوری رکورد 56:10 ثانیه را ثبت کرد و در مجموع بیست وسوم شد. مهدی انصاری دیگر شناگر کشورمان با ثبت رکورد 54:88 ثانیه در رده ششم مرحله مقدماتی در گروه خودش نهاده شد و در مجموع هفدهم شد تا هر دو نفر از صعود باز بمانند. در مجموع 34 شناگر در استارت لیست این رقابت ها حضور داشتند.

در 4 در 100 متر آزاد تیمی، نمایندگان ایران فقط توانستند رکورد ملی این ماده را جابجا نمایند. در ماده 4 در 100 متر آزاد تیمی مردان شنای ایران با ترکیب انصاری، قره حسنلو، غلامپور و یاوری به آب زدند که تیم ملی شنا ایران در نهایت رکورد 3:26:12 را ثبت کرد و در رتبه دهم جای گرفت. ملی پوشان ایران رکورد ملی را جابجا کردند اما به فینال نرسیدند.

رویینگ، محسن شادی به فینال رسید

در بخش رویینگ انفرادی سبک وزن، محسن شادی در گروه B رپه شارژ به مصاف رقبایش رفت و با ثبت زمان 7:59.15 دوم شد و به فینال این ماده صعود کرد. در این گروه نماینده ازبکستان اول شد و به همراه شادی به فینال رسید. در قایق دو نفره نیز امیرحسین محمودپور و رضا قهرمانی در رقابت رپه شارژ با ثبت زمان 7:21.39 بعد از تیم هند دوم شدند و به فینال این ماده صعود کردند. رپه شارژ این ماده تنها در یک گروه برگزار گردید و بنابراین چهار تیم هند، ایران، اندونزی و تایلند به فینال رفتند.

تیراندازی، جام بزرگ و احمدی در فینال تفنگ سه وضعیت

مه لقا جام بزرگ و الهه احمدی به فینال تفنگ سه وضعیت بازی های آسیایی 2018 رسیدند. تیراندازان ایران در ماده تفنگ سه وضعیت در کنار 31 تیرانداز در خط آتش ایستادند که الهه احمدی پرچمدار کاروان ورزشی ایران با امتیاز 1163 در رده چهارم ایستاد و به فینال این ماده رسید. همچنین مه لقا جام بزرگ نیز با امتیاز 1162 در رده ششم ایستاد و فینالیست شد.

ورزشکاران مغولستان با امتیاز های 1175 و 1173 در رده های اول و دومی این مرحله ایستادند. نمایندگان ایران باید در فینال با دو ورزشکار مغولستان، دو ورزشکار چین تایپه و دو ورزشکار سنگاپور رقابت نمایند. فینال این ماده تا دقایقی دیگر برگزار می گردد.

همچنین در مرحله مقدماتی مسابقات تیراندازی تپانچه 25 متر، گلنوش سبقت اللهی در رده 22 و هانیه رستمیان در رده 27 نهاده شد که نتایج خوبی به حساب نمی آیند.

شمشیربازی، دختران در تیمی هم به جایی نرسیدند

تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران با پیروزی برابر قرقیزستان راهی مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی شد اما دختران سابریست با شکست برابر کره جنوبی حذف شدند. در ادامه رقابت های شمشیربازی بازی های آسیایی امروز (چهارشنبه) رقابت های بخش تیمی اسلحه اپه مردان و سابر بانوان شروع شد و نمایندگان ایران به مصاف حریفان رفتند.

در بخش اپه تیم ملی شمشیربازی ایران توانست به جمع هشت تیم برتر راه یابد اما در اسلحه سابر، بانوان ایران با شکست برابر کره جنوبی حذفی زود هنگام از بازی های آسیایی داشتند.

در اسلحه اپه تیمی که که ایران با ترکیب محمد رضایی، محمد اسماعیلی و امیر رضا کنعانی در بازی های آسیایی حضور دارد موفق شد در اولین دیدارش برابر قرقیزستان با نتیجه نزدیک 45 بر 44 به برتری دست یابد و راهی مرحله یک چهارم نهایی گردد و باید برای صعود به نیمه نهایی به مصاف کره جنوبی برود.

اما در سابر تیمی بانوان ایران با ترکیب کیانا باقرزاده، نجمه سازنچیان، پریماه برزگر و فائزه رفیعی در نخستین دیدارش که در مرحله یک چهارم نهایی بود برابر تیم قدرتمند کره جنوبی با نتیجه 45 بر 23 مغلوب شد تا ضمن باز ماندن از صعود به نیمه نهایی دستش از کسب مدال کوتاه بماند.

***

دست شمشیربازن اسلحه اپه ایران به مدال نرسید

تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران با شکست برابر کره جنوبی از گردونه رقابت های اسلحه اپه بازی های آسیایی 2018 اندونزی کنار رفت. در ادامه رقابت های شمشیربازی بازی های آسیایی امروز (چهارشنبه) رقابت های بخش تیمی اسلحه اپه مردان و سابر بانوان شروع شد که در هر دو بخش شمشیربازان ایران به مصاف حریفان رفتند که در انتها شمشیربازان اسلحه اپه ایران با شکست برابر کره جنوبی از گردونه رقابت ها کنار رفتند و شانس کسب مدال را از دست دادند. در اسلحه اپه تیمی که ایران با ترکیب محمد رضایی، محمد اسماعیلی و امیر رضا کنعانی در بازی های آسیایی حضور داشت موفق شد در اولین دیدارش برابر قرقیزستان با نتیجه نزدیک 45 بر 44 به برتری دست یابد و راهی مرحله یک چهارم نهایی گردد اما در این مرحله با نتیجه 45 بر 26 مغلوب شد تا ضمن بازماندن از صعود به جمع چهار تیم برتر، دستش از کسب مدال کوتاه بماند.

تکواندو ، صعود میرهاشم حسینی به یک چهارم نهایی

تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم تیم ملی مردان با شکست حریف فیلیپینی به مرحله یک چهارم نهایی بازهای آسیایی رسید. میرهاشم حسینی هوگوپوش وزن 63- کیلوگرم تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم به روی شیاپچانگ رفت که توانست با پیروزی در این مبارزه راهی یک چهام نهایی گردد.

او در این مرحله فرانسیس آرون اگوجو از فیلیپین را 24 بر 2 از پیش رو برداشت و به یک چهارم نهایی رسید.

تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم تیم ملی مردان با شکست مقابل حریف کره ای از دور رقابت های بازی های آسیایی کنار رفت. مهدی خدابخشی تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم تیم ملی مردان با شکست در نخستین مبارزه خود در مرحله یک هشتم، از دور رقابت ها کنار رفت.

خدابخشی در مبارزه مرحله یک هشتم به مصاف لی هوآجون کره ای رفت که با حساب 24 بر 22 نتیجه را واگذار نموده و از دور رقابت ها کنار رفت. این در حالی است که خدابخشی در این مبارزه 8 امتیاز را با ضربه دفاع مشت کسب کرد.

تیر و کمان، چهارمی تیم کامپوند دختران در مقدماتی

در دومین روز از رقابت های تیروکمان بازیهای آسیایی جاکارتا و در مرحله مقدماتی کامپوند انفرادی و تیمی زنان، کمانداران کشورمان متشکل از فرشته قربانی، مینو عابدی، پریسا براتچی و راحله فارسی به مصاف حریفان خود رفتند و در انتها مرحله مقدماتی نتایج زیر کسب شد.

در مرحله مقدماتی و در بخش کامپوند انفرادی زنان؛ فرشته قربانی با 687 امتیاز در صندلی چهاردهم جدول رده بندی مرحله مقدماتی ایستاد، مینو عبادی با 682 امتیاز بیست و دوم شد، پریسا براتچی با 682 امتیاز در جدول رده بندی مرحله مقدماتی بیست و سوم شد و راحله فارسی با 680 امتیاز در جدول رده بندی مرحله مقدماتی بیست و هفتم شد.

در مرحله مقدماتی کامپوند زنان 52 کماندار به رقابت پرداختند. همچنین در بخش تیمی کامپوند زنان، تیم ایران با ترکیب پریسا براتچی، راحله فارسی و فرشته قربانی با 2051 امتیاز در جدول رده بندی مرحله مقدماتی چهارم شد.

روچرخه سواری، ماندانا دهقان هفتم شد

بانوی رکابزن ایران در استقامت جاده بازی های آسیایی هفتم شد. در نخستین روز از رقابتهای دوچرخه سواری جاده بازی های آسیایی2018، بانوان رکابزن در ماده استقامت جاده رکاب زدند و در انتها نماینده ایران هفتم شد.

ماندانا دهقان ملی پوش ایران در مسیری به مسافت 100متر با 20رکابزن دیگر به رقابت پرداخت و در نهایت با اختلاف زمانی 1 دقیقه و 53 ثانیه نسبت به نفر اول در رده هفتم بازی ها نهاده شد. نا آهریوم از کره جنوبی با زمان 2 ساعت 55 دقیقه و 47 ثانیه قهرمان شد و رکابزنان چین و ژاپن هم به ترتیب دوم و سوم شدند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 مهر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 76

به "گزارش آنلاین از رقابت ورزشکاران ایران در روز چهارم بازی ها ، حذف زود هنگام خدابخشی، الهه و مه لقا در فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش آنلاین از رقابت ورزشکاران ایران در روز چهارم بازی ها ، حذف زود هنگام خدابخشی، الهه و مه لقا در فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید