کولاکوویچ لیگ برتر والیبال را زیرنظر می گیرد، بازی تدارکاتی نداریم

به گزارش دیار سلمان، امیر خوش خبر در مصاحبه باخبرنگاران درباره برنامه های تیم ملی والیبال در جهت آماده سازی انتخابی المپیک گفت: پس از بازگشت از رقابت های جام جهانی، جلسه ای با حضور علی فتاحی سرپرست فدراسیون والیبال و ایگور کولاکوویچ در فرودگاه برگزار کردیم و برنامه های تیم ارائه شد. اواخر آذرماه اردوهای تیم ملی با حضور 16 بازیکن شروع می گردد و سرمربی تیم ملی منتظر پیوستن لژیونرها به اردوهای تیم ملی خواهد بود. پس از برگزاری دو هفته تمرین بلافاصله به چین (میزبان مسابقات انتخابی المپیک) اعزام خواهیم شد.

کولاکوویچ لیگ برتر والیبال را زیرنظر می گیرد، بازی تدارکاتی نداریم

* بازی تدارکاتی نداریم

سرپرست تیم ملی تاکید نمود: هیچ بازی تدارکاتی خاصی در این مدت نخواهیم داشت چرا که فرصتی برای بازی نداریم. تیم ها مشغول هستند و مسابقات باشگاهی را در پیش دارند. به بازی های داخلی بسنده می کنیم و شاید یک یا دو بازی تدارکاتی با باشگاه ها انجام دهیم.

* کولاکوویچ از یک ماه پیش تقاضای مرخصی داشت

وی در پاسخ به این سئوال که چرا سرمربی تیم ملی بلافاصله بعد از اتمام جام جهانی به صربستان بازگشت و در نشست خبری حاضر نشد؟ اضافه نمود: کولاکوویچ از یک ماه پیش برنامه خود را به فدراسیون ارائه و درخواست مرخصی نموده بود و طبق آن برنامه پیش رفتیم. قرار است کولاکوویچ پس از دیدن خانواده اش، به ایران بازگردد و در نشست خبری حاضر خواهد شد. اگر احتیاج به آسیب شناسی و برگزاری جلسات باشد حتما در آن حضور پیدا می نماید و درباره مسائل و دفاع از عملکردش توضیحاتی ارائه خواهد داد اما در حال حاضر احتیاج بود سرمربی تیم پس از مدت ها نزد خانواده اش بازگردد.

* کولاکوویچ لیگ برتر را در ایران تماشا خواهد نمود

به گزارش خبرنگاران، طبق برنامه سازمان لیگ، مسابقات لیگ برتر از 8 آبان شروع خواهد شد. خوش خبر در پاسخ به این سئوال که کولاکوویچ مسابقات لیگ را خواهد دید یا خیر؟ گفت: اردوهای تیم ملی از اواخر آذرماه برگزار می گردد اما کولاکوویچ زودتر به ایران می آید و رقابت های لیگ را از نزدیک تماشا خواهد نمود و حتما 16 بازیکن داخلی از مسابقات لیگ انتخاب خواهند شد. بررسی بازی ها و ویدئوها نیز در اختیار سرمربی تیم ملی قرار خواهد گرفت. کولاکوویچ شخصا در ایران حاضر و مسابقات لیگ را تماشا خواهد نمود.

* قائمی از فردا فیزیوتراپی را شروع می نماید

سرپرست تیم ملی درباره مصدومیت بازیکنان ملی پوش نیز گفت: به ملی پوشان تاکید بسیاری شده تا مراقب آسیب دیدگی هایشان باشند و آرام آرام روند ریکاوری و آمادگی لیگ را پیگیری نمایند تا خدایی نانموده دچار آسیب های جدی نشوند. فرهاد قائمی از فردا در تهران حاضر و زیر نظر افروزی فیزیوتراپی را انجام می دهد تا هر چه سریعتر مصدومیتش رفع و بتواند در مسابقات لیگ بازی و مجددا به تیم ملی دعوت گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 622

به "کولاکوویچ لیگ برتر والیبال را زیرنظر می گیرد، بازی تدارکاتی نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ لیگ برتر والیبال را زیرنظر می گیرد، بازی تدارکاتی نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید