یاری 40 میلیارد تومانی کمیته امداد به نیازمندان آسیب دیده ازکرونا

به گزارش دیار سلمان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از یاری 40 میلیارد تومانی این نهاد برای نیازمندان غیر تحت حمایت اطلاع داد.

یاری 40 میلیارد تومانی کمیته امداد به نیازمندان آسیب دیده ازکرونا

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسین خدرویسی با اشاره به خسارات و تبعات شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: گسترش بیماری علاوه بر تهدید سلامت هموطنان، آثار و نتایج منفی در معیشت خانوار ها به ویژه اقشار آسیب پذیر داشته که برطرف این مسائل نیازمند همکاری همه دستگاه ها و نهاد های مسئول است.

وی با تقدیر از یاری های بنیاد مستضعفان به کمیته امداد برای ارائه به مددجویان و نیازمندان، افزود: مرحله دوم یاری های بنیاد مستضعفان به مبلغ 40 میلیارد تومان در اختیار کمیته امداد قرار گرفته که در حال اختصاص به نیازمندان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه مرحله اول یاری های بنیاد مستضعفان به خانواده های تحت حمایت کمیته امداد اختصاص یافت، اعلام نمود: جامعه هدف این مرحله از یاری ها، نیازمندان واجد شرایط غیر تحت حمایت است و مبالغ پیش بینی شده بر اساس تعداد اعضای خانوار میان ساکنان حاشیه شهر ها با اولویت مشاغلی که درآمد آن ها تحت تأثیر کرونا با کاهش روبرو شده، توزیع می گردد.

خدرویسی تاکید نمود: در این مرحله، کمیته امداد به خانوار های تک نفره واجد شرایط 150 هزار تومان، 2 نفره 250 هزار تومان، سه نفره 350 هزار تومان، چهار نفره 450 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 500 هزار تومان اختصاص می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1030

به "یاری 40 میلیارد تومانی کمیته امداد به نیازمندان آسیب دیده ازکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری 40 میلیارد تومانی کمیته امداد به نیازمندان آسیب دیده ازکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید