کلوپ: از وضعیت سولسشایر آگاهی ندارم، منچستریونایتد تنها تیمی است که دوست دارد با ما روبه رو گردد!

به گزارش دیار سلمان، یورگن کلوپ تمام تمرکز تیمش را معطوف به فزونی در اولدترافورد نموده است.

کلوپ: از وضعیت سولسشایر آگاهی ندارم، منچستریونایتد تنها تیمی است که دوست دارد با ما روبه رو گردد!

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه منچستریونایتد در هفته نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از یک رقابت سخت و تمرکز برای کسب رجحان سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال لیورپول در این باره گفت: قبل از بازی از چیزی مطمئن نیستم. کمی خوشبین هستم چون شانس داریم. در این مورد تاریخ زیاد اهمیتی ندارد. ما دوست داریم وقتی در آنفیلد بازی می کنیم از جو استادیوم استفاده کنیم چرا که خیلی مفید است. اولدترافورد هم خیلی بد نیست. آن ها گفتند ما حریف کاملی هستیم. تیم های زیادی وجود ندارند که درحال حاضر بخواهند با ما بازی نمایند. به نظر می رسد منچستریونایتد تنها تیم است! تمام بازی های لیگ برتر واقعا مهیج هستند. فرق این موضوع را متوجه نمی شدم تا اینکه شاهد حضور 500 نفر در این اتاق بودم. در حال حاضر بسیار آرام و جاه طلب هستم.

او درباره وضعیت رقیب اضافه کرد: دنیل جیمز واقعا بازیکن خوبی است اما من انتظار حضور رشفورد، مارسیال و جیمز را درون بازی دارم. سرعت و کیفیت آن ها درون زمین بسیار زیاد است.ما به آن ها به عنوان بهترین منچستریونایتدی که با آن ها رو به رو هستیم، احترام می گذاریم. شما به یک حرکت در یک بازی و در یک فصل نیاز دارید اما منچستریونایتد هنوز این کار را انجام نداده است. بازی پرفشاری در پیش داریم. از شرایط سولسشایر آگاهی ندارم اما به عنوان یک رقیب به او و عملکردش احترام می گذارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 535

به "کلوپ: از وضعیت سولسشایر آگاهی ندارم، منچستریونایتد تنها تیمی است که دوست دارد با ما روبه رو گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: از وضعیت سولسشایر آگاهی ندارم، منچستریونایتد تنها تیمی است که دوست دارد با ما روبه رو گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید