کشف انبار برنج وارداتی در بیرجند

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از کشف یک انبار برنج وارداتی در بیرجند با همکاری پلیس آگاهی استان خبر داد.

کشف انبار برنج وارداتی در بیرجند

علی تهوری، سه شنبه شب دوم اردیبهشت ماه گفت: ظهر امروز بازرسان سازمان با همراهی دایره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی و با رعایت ضوابط قانونی از محل دپو برنج در یک منزل مسکونی، مقدار چهار تن برنج را کشف و توقیف کردند.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی وی اظهار کرد: نگهداری کالاهای اساسی از جمله برنج و عدم ثبت انبار این کالاها از مصادیق احتکار و جا به جایی کالاهای اساسی بدون مجوز و هماهنگی از مصادیق ظن به قاچاق است.

وی ضمن هشدار به سودجویان، از تشدید بازرسی ها به صورت مستمر و در قالب گشت مشترک در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: معاونت بازرسی این سازمان با همکاری سایر دستگاه های نظارتی ضمن رصد دقیق بازار، با محتکران ارزاق عمومی به خصوص کالاهای اساسی با جدیت برخورد خواهند کرد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از همه فعالان اقتصادی اعم از تجار، عمده فروشان و خرده فروشان خواست محل نگهداری و انبار کالاهای اساسی خود را در سامانه جامع انبارها ثبت و موجودی کالاهای خود را اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1065

به "کشف انبار برنج وارداتی در بیرجند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف انبار برنج وارداتی در بیرجند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید