کتاب جدید شاعر دمعشقیات به زودی به بازار می آید

به گزارش دیار سلمان، کتاب مترسنگ اثر جلیل صفربیگی از سوی انتشارات سیب سرخ تا سرانجام دی ماه منتشر می گردد.

کتاب جدید شاعر دمعشقیات به زودی به بازار می آید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوک از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

جلیل صفربیگی شاعر در گفت و گو با خبرنگار ، درباره اثر جدیدش گفت: کتاب مترسنگ دی ماه در انتشارات سیب سرخ منتشر می گردد. این کتاب گزیده ای از شعرهایم در قالب های رباعی، شعر کوتاه سپید و هایکو است که موضوعات مختلف اجتماعی و طنز دارد.

او اضافه کرد: بعضی از شعرهای کتاب مترسنگ عاشقانه و بعضی طنز هستند. بعضی از اشعار هم درباره فقر سروده شده اند. کتاب دیگرم با نام دمعشقیات هم در انتشارات سیب سرخ منتشر شده بود و هم اکنون به چاپ سوم رسیده است.

لازم به ذکر است دمعشقیات مجموعه شعرهای جلیل صفربیگی است و سه دفتر شعر را با عناوین داعشق، این ترانه و آلبرکاموا در برمی گیرد. این اثر در مجموع شامل 160 رباعی است که همه آن ها برای نخستین بار منتشر شده بودند. از این شاعر کتاب های دیگری چون چرا پرنده نباشم (مجموعه شعر سپید)، شکلکی برای مرگ (مجموعه رباعی)، انجیل به روایت جلیل، کم کم کلمه می شوم، عاشقانه های یک زنبور کارگر(شعر سپید)، شترها از فینیقیه شیشه آورده اند (شعر سپید)،گاوصندوق بر پشت مورچه کارگر، نت های تنهایی، اپرای گوسفندی(شعر طنز) منتشر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 821

به "کتاب جدید شاعر دمعشقیات به زودی به بازار می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب جدید شاعر دمعشقیات به زودی به بازار می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید