کتاب باغ سنگی با مجموعه عکس های بناهای تاریخی بوشهر منتشر شد

به گزارش دیار سلمان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر از انتشار کتاب باغ سنگی حاوی مجموعه عکس های بناهای تاریخی بوشهر اطلاع داد.

کتاب باغ سنگی با مجموعه عکس های بناهای تاریخی بوشهر منتشر شد

جهت دریافت خدمات طراحی داخل ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، محمدحسین ارسطوزاده امروز شنبه 3 خرداد 99 در این باره گفت: کتاب باغ سنگی مجموعه عکس های بناهای تاریخی استان است که در آن تصاویر آثار تاریخی شهرستان های کرانه خلیج فارس، دشتستان و جم وجود دارد و به صورت الکترونیک منتشر شده است.

او ادامه داد: پراکندگی و موقعیت جغرافیایی بعضی آثار و حضور در آن ها برای تصویربرداری سخت و زمان بر است، به همین دلیل جمع آوری عکس ابنیه استان بیش از 20 سال طول کشیده است. در این کتاب تصاویری وجود دارد که از آن ها دیگر اثری وجود ندارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر افزود: این کتاب در 207 صفحه آماده شده که با چاپ الکترونیکی، دسترسی به آن بسیار آسان و کم هزینه تر شده است.

او اضافه نمود: این کتاب به نوعی دایره المعارف تصویری بناهای تاریخی بوشهر است و علاقه مندان می توانند اطلاعات ارزشمندی را درباره بناهای سراسر استان دریافت نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1017

به "کتاب باغ سنگی با مجموعه عکس های بناهای تاریخی بوشهر منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب باغ سنگی با مجموعه عکس های بناهای تاریخی بوشهر منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید