کاهش 85 درصدی مسافران مترو و اتوبوس ، شرایط اجرای طرح ترافیک در بعد از نوروز

به گزارش دیار سلمان، سرپرست معاونت حمل و نقل شهرداری تهران از افزایش سرفاصله حرکت وسایل حمل و نقل عمومی در پی شیوع کرونا اطلاع داد.

کاهش 85 درصدی مسافران مترو و اتوبوس ، شرایط اجرای طرح ترافیک در بعد از نوروز

لذت بخشترین تجربه سفر را با آژانس مسافرتی تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، یوسف حجت با بیان اینکه ستاد کرونا در تهران تصمیم بر کاهش خدمت رسانی وسایل حمل و نقل عمومی در پی شیوع کرونا گرفته است، گفت: برهمین اساسی تمام خطوط وسایل حمل و نقل عمومی پایش شدند تا میزان مسافران آنها احصا گردد.

وی با بیان اینکه تعداد مسافران حمل و نقل عمومی به شدت کاهش یافته به گونه ای که در پی شیوع کرونا تعداد مسافران 85 درصدکاهش یافته است، اضافه نمود: به دلیل تصمیم ستاد کرونای استان تهران مبنی بر کاهش ارائه خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی سرفاصله خط مترو تهران -کرج به یک ساعت افزایش یافت و مابقی خطوط مترو نیز سرفاصله حرکت قطارها به 15 دقیقه افزایش یافت.

حجت با تاکید براینکه تعداد اتوبوس های فعال در خطوط اتوبوسرانی نیز کاهش یافته است گفت: جالب است که بدانید در این مدت تعداد مسافران مترو کاهش یافته به گونه ای که در خط فرودگاه امام خمینی(ره) در یک روز تنها سه مسافر از آن استفاده کردند یا بعضاً دیده می گردد که اتوبوس ها خالی در سطح شهر تردد می نمایند.

وی اضافه نمود: این سرفاصله ها تا خاتمه این دوره ادامه دارد اما خطوط حمل و نقل عمومی مدام پایش می گردد و در صورت افزایش تعداد مسافران سرفاصله ها کاهش می یابد اما تا زمانی که تعداد مسافران به همین تعداد باشد نمی توانیم ناوگان را با تعداد بیشتر وارد شهر کنیم.

حجت در خصوص آخرین شرایط اجرای طرح ترافیک در بعد از تعطیلات نوروز گفت: طرح ترافیک در شرایط کرونایی از ساعت 8 تا 17 خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 998

به "کاهش 85 درصدی مسافران مترو و اتوبوس ، شرایط اجرای طرح ترافیک در بعد از نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 85 درصدی مسافران مترو و اتوبوس ، شرایط اجرای طرح ترافیک در بعد از نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید