پیگیری تمرینات شاگردان خاکپور در کیش، عمان و ترکیه

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: برنامه اردوهای تیم فوتبال امید کشورمان تا زمان شروع مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریودوژانیرو تعیین شد.

پیگیری تمرینات شاگردان خاکپور در کیش، عمان و ترکیه

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در جلسه مربوط به تیم فوتبال امید کشورمان که صبح امروز (شنبه) در محل فدراسیون فوتبال برگزار گردید، برنامه اردوهای این تیم قطعی شد.

براساس برنامه شاگردان محمد خاکپور امروز راهی اردوی کیش می شوند و تا ششم دی ماه در جزیره کیش حضور دارند. امیدهای فوتبال ایران سپس به اردوی عمان خواهند رفت و تا 21 دی ماه مراحل آماده سازی خود را در این کشور ادامه می دهند.

همچنین قرار بود شاگردان خاکپور سفری کوتاه به امارات داشته باشند که این اردوی آنها لغو شد اما به جای آن امیدهای فوتبال ایران اردویی از 25 دی ماه تا 7 بهمن ماه در آنتالیای ترکیه خواهند داشت.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال امید کشورمان در اردوی جزیره کیش با تیم منتخب این جزیره و تیم های لیگ فزونی که در این جزیره اردو داشته باشند، دیدار خواهد نمود.

همچنین با توجه به برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این تیم اردویی یک هفته ای در اسفندماه به عنوان آخرین اردوی آماده سازی پیش از مسابقات انتخابی مقدماتی المپیک که از 3 تا 11 فروردین است، خواهد داشت.

1

منبع: تسنیم
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 460

به "پیگیری تمرینات شاگردان خاکپور در کیش، عمان و ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری تمرینات شاگردان خاکپور در کیش، عمان و ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید