پیکان اولین شکست فصل را متحمل شد، پیروزی شیرین برای ورامینی ها

به گزارش دیار سلمان، به گزاش خبرنگاران، هفته پنجم رقابت های لیگ برتر والیبال در 5 شهر مختلف و 6 سالن ادامه پیدا کرد. مهم ترین اتفاق این هفته اما ثبت اولین شکست فصل پیکان صدرنشین بود. در دیگر دیدارها نیز خاتم اردکان، شهرداری ورامین و شهرداری گنبد چهارمین برد خود را رقم زدند تا حالا 4 تیم بالا نشین جدول با 4 برد رقابت نزدیکی را تجربه نمایند.

پیکان اولین شکست فصل را متحمل شد، پیروزی شیرین برای ورامینی ها

شهرداری تبریز صفر – خاتم اردکان 3 شهرداری تبریز در چهارمین هفته حضور در رقابت های لیگ برتر نیز نتوانست به اولین برد خود برسد و در خانه برابر تیم قدرتمند خاتم اردکان بازنده شد. هر سه ست این مسابقه با برتری خاتم اردکان شروع شد و نماینده یزد توانست در سه ست متوالی، چهارمین برد خود را کسب کند تا همچنان بعد از هفته اول، در مسیر کسب پیروزی گام بردارد و با 4 برد در تعقیب دیگر مدعیان باشد.

شهرداری ارومیه صفر – شهرداری ورامین 3 تقابل دو تیم هم نام به میزبانی ارومیه با برتری نماینده ورامین همراه شد. شاگردان محمدی راد با ارائه یک نمایش برتر نسبت به حریف خود موفق شدند در سه ست متوالی برنده از زمین خارج شوند تا شهرداری ورامین نیز تعداد بردهای خود را به عدد 4 برساند و در جمع بالانشینان قرار بگیرد.

سایپا 3 – پیکان صفر نبرد جذاب هفته در تهران برگزار گردید و تیم سایپا توانست در پنجمین هفته، اولین شکست پیکان را رقم بزند. در ست اول پیکان از حریف خود پیش بود اما در امتیازات خاتمهی تیم سایپا موفق شد به بازی برگردد و برنده از زمین خارج گردد.

در ست های دوم و سوم سایپا نمایش بهتری از حریف خود داشت و توانست به آسانی پیکان صدرنشین را شکست دهد تا در نهایت و با نتیجه سه بر صفر برنده این دیدار باشد. با این شکست، پیکان اولین باخت خود را تجربه کرد تا حالا همه تیم های لیگ حداقل یک باخت داشته باشند.

عقاب نهاجا 3 – کاله مازندران 2 یکی از جذاب ترین بازی های این هفته در تهران برگزار گردید و تیم عقاب نهاجا برنده ماراتن نزدیک و جذاب با تیم کاله مازندران بود. عقاب میزبان در دیدار با کاله موفق شد ست های دوم، چهارم را به خاتمه برساند و تیم کاله نیز برنده ست های اول و سوم بود تا به این ترتیب بازی این دو تیم به ست پنجم کشیده گردد. در ست پنجم باز هم عقاب میزبان با نتیجه 15 بر 13 به برتری رسید تا با نتیجه 3 بر دو و با برد از زمین خارج گردد.

پیغام خراسان 3 – شهروند اراک 2 نماینده خراسان در سومین میزبانی خود هم میزبان یک دیدار حساس در حضور نزدیک به 2000 تماشاگر خودی بود. در این دیدار که به رسم سه میزبانی گذشته پیغام خراسان در 5 ست برگزار گردید، در نهایت به پیروزی رسید. نماینده خراسان 2 ست اول را با برد به خاتمه رساند اما در ست های سوم و چهارم بازنده شد تا سرنوشت مسابقه در ست پنجم تعیین گردد و در این ست نیز با نتیجه 15 بر 7 به برتری رسید تا به این ترتیب شهروند اراک که نمایش خوبی در ست های سوم و چهارم داشت، در نهایت از یک برد خارج از خانه محروم بماند و پیغام بتواند همچنان به روند نباختن در خانه ادامه بدهد.

شهرداری گنبد 3 – دورنا ارومیه 2 آخرین دیدار این هفته نیز با یک رقابت زیبا و جذاب با یک سالن مملو از تماشاگر همراه بود. شهرداری گنبد در دیدار با دورنا اما روز سختی داشت تا سرنوشت این مسابقه نیز در ست پنجم نهایی و تعیین گردد. دورنای جوان دو ست اول را بهتر از حریف خود شروع کرد و توانست دو ست اول را با پیروزی به خاتمه برساند. گنبدی ها اما از ست سوم به بعد جریان بازی را در اختیار گرفتند و توانستند با نتیجه سه بر دو و در ست پنجم حریف را شکست دهند تا به چهارمین برد خود برسند.

فولاد سیرجان ایرانیان در این هفته از مسابقات استراحت داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 146

به "پیکان اولین شکست فصل را متحمل شد، پیروزی شیرین برای ورامینی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیکان اولین شکست فصل را متحمل شد، پیروزی شیرین برای ورامینی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید