پیروزی صربستان، ایتالیا، برزیل، کانادا و روسیه برابر حریفان

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: رقابت های لیگ جهانی والیبال شب گذشته در گروه های مختلف پیگیری شد که براساس آن تیم های صربستان، ایتالیا، برزیل، کانادا و روسیه برابر حریفان خود صاحب فزونی شدند.

پیروزی صربستان، ایتالیا، برزیل، کانادا و روسیه برابر حریفان

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، در حالیکه شب گذشته 2 هزار و 930 نفر در سالن یانتارنی شهر کالینین گراد، دیدار دو تیم ایران و روسیه را در لیگ جهانی والیبال 2013 از نزدیک دیدند، حدود 14 هزار نفر برای دیدن بازی دو تیم والیبال کوبا و صربستان به سالن سیوداد دیپورتیوا شهر هاوانا آمده بودند.

این بازی بر خلاف انتظار تماشاگران کوبایی با نتیجه 3 بر یک به سود صربستان تمام شد. صرب ها ست های اول و دوم و چهارم را با نتایج 25-17، 25-21 و 25-20 به سود خود تمام کردند و ست دوم را 21-25 باختند.

ایگور کولاکوویچ سرمربی صربستان بعد از پیروزی تیمش گفت: کوبا تیم قدرتمندی دارد. ما در ست سوم به خاطر سرویس های خوب آنها به دردسر افتادیم و ست را واگذار کردیم. هر مسابقه برای ما اهمیت زیادی دارد چون هدف ما رسیدن به فینال است.

الکساندر آتاناسیویچ برای صربستان 22 امتیاز و لازارو فوندورا برای کوبا 14 امتیاز گرفتند. در این بازی، ویلفردو لیون بازیکن سرشناس و جوان تیم ملی کوبا غایب بود.

در دیگر بازی گروه دوم، ایتالیا در سالن پالا کاسا شهر مودنا در حضور 3 هزار و 623 تماشاگر با نتیجه 3 بر صفر از سد آلمان گذشت. ژرمن ها در عرض 90 دقیقه و با نتایج 25-15، 25-23 و 25-21 مغلوب حریف جوان و قدرتمند خود شدند. سایت فدراسیون جهانی والیبال، آماری از این بازی ارائه نکرده است.

در گروه اول لیگ جهانی، برزیل در سالن توروار شهر ورشو با نتیجه 3 بر یک، میزبان خود لهستان را شکست داد. تیم ملی فرانسه در سالن لاکسون شهر مونتبیلیارد از میهمان خود بلغارستان با نتیجه 3 بر 2 باخت. تیم ملی آرژانتین نیز در سالنچارلز کوخ ایالت کانزاس با نتیجه 3 بر یک از سد میزبان خود، آمریکا گذشت.

در گروه سوم نیز بازی دو تیم کانادا و پرتغال در سالن هرشی سنتر کانادا با نتیجه 3 بر صفر به سود تیم میزبان تمام شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 313

به "پیروزی صربستان، ایتالیا، برزیل، کانادا و روسیه برابر حریفان" امتیاز دهید

1 کاربر به "پیروزی صربستان، ایتالیا، برزیل، کانادا و روسیه برابر حریفان" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی صربستان، ایتالیا، برزیل، کانادا و روسیه برابر حریفان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید