پرسپولیس قید مریدی را زد

به گزارش دیار سلمان، باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد که قید سینا مریدی را زده اما خود این بازیکن در کوشش است با فسخ قراردادش با فولاد، به تهران بیاید.

پرسپولیس قید مریدی را زد

برای جذب سینا مریدی باشگاه پرسپولیس خیلی پافشاری کرد اما حالا دیگر او را نمی خواهد. مریدی 22 ساله پست تخصصی اش هافبک دفاعی است و البته با پای چپ بهتر از راست کار می نماید. این بازیکن در حال حاضر با شماره 42 برای فولاد بازی می نماید و تا اینجای کار 57 بازی برای این تیم انجام داده است.

مریدی در فصل جاری در 12 بازی لیگ برتری (989 دقیقه) و یک دیدار جام حذفی برای فولاد به میدان رفته و یک گل هم زده است. او فوتبالش را از تیم های پایه فولاد شروع کرد و در تمام 4 فصل گذشته عضو این باشگاه بوده است. در کارنامه مریدی در مجموع و تاکنون 57 بازی لیگ برتری با پیراهن فولاد در 4 فصل و نیم گذشته به چشم می خورد و او 2 گل، 9 کارت زرد و یک کارت قرمز را هم در این مدت به نام خود ثبت نموده است.

سینا مریدی حدود 6 ماه قبل در مصاحبه ای اعلام نموده بود که از شرایطش در فولاد ناراضی است و با اینکه یک فصل دیگر از قراردادش مانده، تصمیم به جدایی گرفته است. تغییر کادر فنی فولاد و آمدن افشین قطبی اما شرایط را برای او هم تغییر داده و حالا دیگر به او اجازه جدایی نمی دهند. البته همان ابتدا هم که پرسپولیسی ها برای جذی این بازیکن ابراز تمایل کردند و حتی نامه رسمی زدند، باشگاه فولاد روی خوشی به آنها نشان نداد و رقم گزافی را برای رضایت نامه سینا مریدی طلب کرد اما این بار با هیچ قیمتی راضی به صدور رضایت نامه او نیست و به صراحت اعلام نموده که تحت هیچ شرایطی رضایت نامه این بازیکن را صادر نخواهد کرد.

البته فولاد در مورد این مریدی اشتباه می نماید چرا که از قرارداد این بازیکن تنها شش ماه باقی مانده و او در انتها فصل می تواند به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس بیاید و رضایت نامه اش هم هیچ هزینه ای روی دست باشگاه نگذارد. با این حال فولاد مخالفت خود را به گوش پرسپولیسی ها رساند و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس هم به نمایندگی از این باشگاه بیان کرد که برانکو و پرسپولیس قید هافبک فولاد را زده اند.

این البته انتها ماجرای پرسپولیس و سینا مریدی نیست چرا که از سوی دیگر شنیدیم این بازیکن جوان در کوشش برای فسخ قرارداد با فولاد و پیوستن به پرسپولیس است اما اینکه چگونه می خواهد چنین کاری انجام دهد، هنوز معین نیست و باید منتظر نتیجه اش باشیم.

2 - 390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 180

به "پرسپولیس قید مریدی را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس قید مریدی را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید