پاکزاد: هدفمان کسب بهترین نتیجه در اسپانیاست

به گزارش دیار سلمان، مربی تیم کامپوند نوجوانان و جوانان از اعزام 5 کماندار کامپوند به مسابقات جهانی اسپانیا اطلاع داد و گفت: تمام تلاشمان بر این است که کمانداران را از نظر روانی و قدرت بدنی برای مسابقات آماده کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

پاکزاد: هدفمان کسب بهترین نتیجه در اسپانیاست

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

بهزاد پاکزاد در گفت وگو با خبرنگاران، در ارزیابی از آخرین وضعیت کمانداران نوجوان و جوان اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا اضافه نمود: برای آماده سازی کمانداران برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا 5 مرحله اردوی آماده سازی پیش بینی نموده بودیم که در اردوی سوم و چهارم به دلیل روبرو شدن با امتحانات خرداد کمانداران با افت رکورد روبرو شدند و از بدنی شرایط راضی نماینده ای نداشتند. در اردوی چهارم که از اواخر خرداد در سایت تیروکمان شروع شده و تا 14 تیر ادامه دارد سعی کردیم بیشترین تمرکز را روی بدنسازی و آماده سازی روانی کمانداران نوجوان و جوان بگذاریم تا آنها را در شرایط بهتری برای مسابقات آماده کنیم.

وی از گیسا بایبوردی، دانیال حیدرزاده، امیرمحمد قربان زاده، آرمین پاکزاد و علی رحمتی به عنوان نفرات اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا نام برد و گفت: پنجمین و آخرین اردوی کمانداران از اواخر تیر در سایت تیروکمان برپا می گردد و تا زمان اعزام ادامه خواهد داشت.

مربی تیم کامپوند نوجوانان و جوانان در پیش بینی از وضعیت کمانداران برای کسب مدال در مسابقات جهانی اسپانیا، گفت: اگر کمانداران بتوانند رکوردهایی که در اردوی آماده سازی به ثبت می رسانند در اسپانیا نیز همان رکوردها را تکرار نمایند امید زیادی برای پیروزیت آنها داریم. البته دو سال قبل که این مسابقات در آرژانتین برگزار گردید گیسا بایبوردی پیروز به کسب مدال برنز رقابتهای جهانی شد، در این دوره نیز امیدواریم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

پاکزاد در خاتمه یکی از مسائل کمانداران را کمبود تجهیزات تیروکمان مطرح کرد و اضافه نمود: هر چند هزینه خرید تجهیزات بالاست، اما کوشش می کنیم با حمایت فدراسیون و در حد توان مشکل تجهیزات را از نظر سیستم فنی و سایر موارد مرتفع کنیم تا کمانداران بدون دغدغه در مسابقات جهانی حضور پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 264

به "پاکزاد: هدفمان کسب بهترین نتیجه در اسپانیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکزاد: هدفمان کسب بهترین نتیجه در اسپانیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید