مجلس آلمان بسته نجات اقتصادی 86 میلیارد یورویی یونان را تأیید کرد

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: قانونگذاران آلمانی طرح ارائه بسته نجات اقتصادی به یونان با ارزش 86 میلارد یورو را تأیید کردند.

مجلس آلمان بسته نجات اقتصادی 86 میلیارد یورویی یونان را تأیید کرد

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از راشاتودی، مجلس آلمان موسوم به بوندستاگ با 454 رأی موافق در مقابل 113 رأی منفی و 18 رأی ممتنع طرح بسته نجات اقتصادی 86 میلیارد یورویی به یونان را تصویب کرد.

آخرین باری که بوندستاگ در این مورد رأی گیری کرد مربوط به شروع مذاکرات با یونان بود. در آن موقع حدود 60 عضو حزب اتحادیه دموکرات مسیحی علیه شروع مذاکرات رأی دادند، اما در رأی گیری امروز تعداد مخالفان ظاهراً افزایش یافته است.

وزارت دارایی آلمان همیشه تأکید نموده است که مشارکت صندوق بین المللی پول را به عنوان بخشی ضروری از بسته یاری اقتصادی در نظر دارد. با این حال، صندوق بین المللی پول تصمیم گیری خود در این زمینه را تا ماه اکتبر به تعویق انداخت، زمانی که اولین گام از پایبندی آتن به توافق اخیر، انجام خواهد شد.

مرکل و وزیر دارایی وی، ولفگانگ شوبل از اعضای مجلس آلمان خواسته بودند تا به نفع طرح بسته نجات اقتصادی یونان رأی مثبت دهند. این در حالی است که مدتی پیشتر شوبل مواضع رادیکال تری داشت و پیشنهاد نموده بود که یونان باید به طور موقت حوزه پولی یورو را ترک کند، اما ماه گذشته بود که وی به مجلس آلمان گفت که سومین بسته نجات اقتصادی آخرین راه کار برای حل بحران درازمدت بدهی خارجی 320 میلیارد یورویی یونان است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1015

به "مجلس آلمان بسته نجات اقتصادی 86 میلیارد یورویی یونان را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس آلمان بسته نجات اقتصادی 86 میلیارد یورویی یونان را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید