وقف واحد مسکونی 5 میلیارد ریالی در تهران برای یاری به بیماران سرطانی

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال شرق تهران گفت : همزمان با ماه مبارک رمضان یک وقف جدید با نیت یاری هزینه درمانی بیماران سرطانی به ثبت رسید درحقیقت یک واحد مسکونی به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در تهران وقف یاری به بیماران سرطانی شد.

وقف واحد مسکونی 5 میلیارد ریالی در تهران برای یاری به بیماران سرطانی

جهت دریافت خدمات طراحی داخلی خانه ویلایی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، حجةالاسلام صادقی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شمال شرق تهران، از ثبت یک وقف جدید با نیت یاری هزینه درمانی بیماران سرطانی و ms در ماه مبارک رمضان اطلاع داد و گفت: بانو زهرا ترابی، واقف خیراندیش تهرانی، یک واحد مسکونی به مساحت بیش از 100 مترمربع با تجهیزات زیربنایی با نیت یاری به بیماران خاص و نیازمند ، تعزیه داری و روضه خوانی 14 معصوم علیهم السلام وقف نموده است.

صادقی گفت: این واقف خیراندیش همچنین ادای 20 سال نماز و روزه از محل درآمد این موقوفه را جزء نیات موقوفه قرار داده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شمال شرق با بیان این که نیت واقف پس از فوتش اجرا می گردد، اضافه کرد: این موقوفه به ارزش 5 میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

وی با بیان این که این دومین موقوفه ثبت شده با نیت بیماران سرطانی در سال 93 در شمال شرق است، توضیح داد: پس از انجام مراحل احداث بیمارستان وقفی تخصصی سرطان و توزیع اوراق وقف این دومین موقوفه با نیت بیماران سرطانی در شمال شرق است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 981

به "وقف واحد مسکونی 5 میلیارد ریالی در تهران برای یاری به بیماران سرطانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقف واحد مسکونی 5 میلیارد ریالی در تهران برای یاری به بیماران سرطانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید