واکنش آموزش و پرورش نسبت به ادعای ممنوعیت نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم در بعضی مدارس

به گزارش دیار سلمان، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش نسبت به طرح ادعایی عجیب مبنی بر ممنوعیت نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم در بعضی مدارس آموزش و پرورش واکنش نشان داد.

واکنش آموزش و پرورش نسبت به ادعای ممنوعیت نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم در بعضی مدارس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی ویزای تحصیلی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، فریبرز حمیدی، در این باره اظهار کرد: از فردی که چنین ادعایی را مطرح نموده، می خواهم در اسرع وقت، نام مدرسه یا مدارسی که در آن ها نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم ممنوع شده را علنی اعلام کند.

وی ضمن تقبیح این نوع دروغ پردازی ها و تکذیب صدور هرگونه بخشنامه در راستای اجرای سند 2030، اذعان کرد: وی همچنین موظف است متن بخشنامه ادعایی درباره حذف آموزش دینی در مدارس را نیز جهت تنویر افکار عمومی و اثبات ادعای خود، هر چه سریعتر منتشر کند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه، با توجه به اثرات مخربی که این دست ادعا های کذب در روح و روان میلیون ها نفر از والدین و خانواده های دانش آموزان کشور دارد و در راستای صیانت از امنیت روانی جامعه و مقابله با دروغ پردازی های هدفمند علیه نظام آموزش و پرورش کشور، این مسئله پیگیری حقوقی خواهد شد گفت: متن شیوه نامه جابر بن حیان در سایت در معرض دسترس همگان واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 895

به "واکنش آموزش و پرورش نسبت به ادعای ممنوعیت نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم در بعضی مدارس" امتیاز دهید

1 کاربر به "واکنش آموزش و پرورش نسبت به ادعای ممنوعیت نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم در بعضی مدارس" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آموزش و پرورش نسبت به ادعای ممنوعیت نوشتن بسم الله الرحمن الرحیم در بعضی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید