واکسن کرونای روسیه به شهردار مسکو و وزیر دفاع تزریق شد

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترفاکس، سرگی سابیانین شهردار مسکو به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه خاطرنشان کرد در آزمایش بالینی واکسن کووید19 این کشور شرکت نموده است.

واکسن کرونای روسیه به شهردار مسکو و وزیر دفاع تزریق شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

رییس جمهور روسیه در یک جلسه ویدئویی با سابیانین از او پرسید که آیا در برابر ویروس کرونا واکسینه شدت است یا خیر. سابیانین در پاسخ به پوتین با اشاره به چالش برانگیز بودن ترویج واکسیناسیون برای مقابله با کووید 19 و در جهت تشویق همکارانش و استفاده از این فرصت، خود را در برابر ویروس کرونا واکسینه نموده است.

او در این باره اضافه نمود: احساس سلامتی می کنم. امیدوارم همین طور باقی بمانم.

شهردار روسیه در پاسخ به پوتین درباره عوارض تزریق واکسن گفت: تقریبا هیچ عوارضی نداشته ام. فقط کمی سردرد داشتم و نصف روز احساس سنگینی می کردم، اما چندان شدید نبود. ممکن است این عوارض در اثر تزریق واکسن آنفلونزا هم به وجود بیاید.

از سوی دیگر وزارت دفاع روسیه در خبری جدید خاطرنشان کرد سرگی شویگو وزیر دفاع این کشور نیز واکسن کرونا را تزریق نموده است.

متخصصان در مراسمی در روسیه اطلاعاتی دقیق درباره فعالیت های مشترک موسسات تحقیقاتی زیر مجموعه وزارت دفاع با انستیتو گامالیا برای تست واکسن و اجرای فرایند واکسیناسیون را برای مقامات نظامی کشورهای عضو سازمان شانگهای، کشورهای عضو CIS و CSTO ارائه کردند.

در این مراسم سرگی شویگو نیز خاطرنشان کرد اخیرا در مقابل کووید19 خود را واکسینه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1304

به "واکسن کرونای روسیه به شهردار مسکو و وزیر دفاع تزریق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن کرونای روسیه به شهردار مسکو و وزیر دفاع تزریق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید