هیئت تجاری ویتنام از بندرخرمشهر و مرز شلمچه بازدید کردند

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: قائم مقام و معاون بین الملل اتاق بازرگانی ویتنام امروز از بندر خرمشهر و مرز شلمچه بازدید کردند.

هیئت تجاری ویتنام از بندرخرمشهر و مرز شلمچه بازدید کردند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران از خرمشهر، قائم مقام و معاون بین الملل اتاق بازرگانی کشور ویتنام در نشستی با اعضای اتاق بازرگانی و فرماندار خرمشهر که در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید، اظهارکرد: فعالیت های مالی در ویتنام در دو بخش خصوصی و دولتی انجام می گردد و مستقیما زیر نظر نخست وزیر اداره می گردد.

وی با اشاره به نوع فعالیت ها و صنایع رایج در کشور ویتنام، تعداد اتاق بازرگانی های کشور ویتنام را تنها یک اتاق بازرگانی خواند و بیان نمود: در کشور ویتنام تنها یک اتاق بازرگانی وجود دارد که با 130 اتاق بازرگانی در سراسر دنیا در ارتباط است.

وی اضافه کرد: در ویتنام 500 شرکت و کمپانی در زمینه های مختلف اعم از صنایع و کشاورزی وجود دارد زیر نظر هیئت مدیره فعالیت می نمایند.

قائم مقام اتاق بازرگانی ویتنام هدف از سفر به ایران را ادامه فعالیت در پی انعقاد تفاهم نامه با جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد و گفت: در این سفر تمایل داریم تا بیشتر با ظرفیت ها و توانمندی های کشور ایران به ویژه در دو شهر آبادان و خرمشهر آشنا شویم.

وی گفت: آشنایی بیشتر ما با توانمندی های مالی در ایران و به ویژه آبادان و خرمشهر زمینه فعالیت و همکاری بیشتر میان 2 کشور ایران و ویتنام را بیش از پیش فراهم می نماید.

به گزارش خبرنگاران این هیئت تجاری ویتنامی به دعوت اتاق بازرگانی آبادان وارد ایران شده و صبح امروز به بازدید از مرز شلمچه پرداختند و در ادامه حضور خود در خرمشهر از بندرخرمشهر، حوضچه های پرورش ماهی و شهرک صنعتی این شهرستان نیز بازدید کردند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 387

به "هیئت تجاری ویتنام از بندرخرمشهر و مرز شلمچه بازدید کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت تجاری ویتنام از بندرخرمشهر و مرز شلمچه بازدید کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید