هشدار الهیدوس به پرسپولیسی ها: در آزادی تسلیم نمی شویم

به گزارش دیار سلمان، با اینکه بازی رفت را در خانه خودمان باختیم، هنوز چیزی برایمان تمام نشده و تمام تلاشمان را برای صعود به فینال به کار خواهیم بست.

هشدار الهیدوس به پرسپولیسی ها: در آزادی تسلیم نمی شویم

به گزارش خبرنگاران ، یکی از ملی پوشان باتجربه السد، حسن الهیدوس است که بیش از 100 بازی ملی در کارنامه اش دارد و در بازی دوستانه جمعه شب برابر اکوادور هم از روی نقطه پنالتی برای قطر گل زد.

او اما مثل دیگر هم تیمی هایش تمام تمرکز خود را روی بازی برگشت نیمه نهایی گذاشته و از سختی های رویارویی با پرسپولیس در استادیوم آزادی می گوید: می دانیم که در بازی برگشت کار سختی برابر پرسپولیس داریم چون طرفداران زیادی در استادیوم خواهند بود. اصلا کار آسانی نیست ولی به راحتی برابر پرسپولیس تسلیم نخواهیم شد. ما مسیر زیادی را تا این مرحله طی نموده ایم و نمی خواهیم به آسانی شانس فینالیست شدن و قهرمانی آسیا را از دست بدهیم. قطعا برای خود پرسپولیسی ها هم آسان نخواهد بود که برابر ما بازی نمایند چون السد تیم بهتری است. با اینکه بازی رفت را در خانه خودمان باختیم، هنوز چیزی برایمان تمام نشده و تمام تلاشمان را برای صعود به فینال به کار خواهیم بست. بازی در فینال لیگ قهرمانان آسیا آرزوی هر بازیکن و قهرمانی در قاره رویایی است که من هم دوست دارم یک بار دیگر آن را تجربه کنم.

او سپس از تاثیر بازی کنار ستاره های اروپایی السد می گوید: بازی کردن کنار بازیکن بزرگی مثل ژاوی فوق العاده است. من قبلا کنار رائول هم بازی نموده ام اما باید تاکید کنم ژاوی در یک سطح دیگر است و نحوه فکر کردن و بازی کردن و انگیزه ای که برای دیگران فراهم می نماید، بی نظیر است. امیدوارم وقتی ژاوی بعد از بازنشستگی مربی ما گردد تا بتوانیم چیزهای بیشتری از او یاد بگیریم.

2 – 300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 128

به "هشدار الهیدوس به پرسپولیسی ها: در آزادی تسلیم نمی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار الهیدوس به پرسپولیسی ها: در آزادی تسلیم نمی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید