نگرانی انگلیس درباره موج دوم ویروس کرونا در اروپا

به گزارش دیار سلمان، وزیر بهداشت انگلیس نسبت به موج دوم شیوع ویروس کرونا در اروپا به شدت ابراز نگرانی نموده است.

نگرانی انگلیس درباره موج دوم ویروس کرونا در اروپا

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مت هانکوک وزیر بهداشت انگلیس روز پنجشنبه گفت: من نگران موج دوم شیوع ویروس کرونا در اروپا هستم و دولت انگلیس از هیچ اقدامی برای بازگرداندن تدابیر قرنطینه ای در صورت لزوم و حفظ ایمنی بریتانیا، دریغ نخواهد کرد.

بر اساس این گزارش، بریتانیا هفته گذشته مجددا تدابیر قرنطینه 14 روزه را برای افرادی که از اسپانیا قصد ورود به این کشور دارند، اعمال نموده است.

هانکوک اضافه نمود: بعضی از کشورهای اروپایی که فعلا از تدابیر قرنطینه ای بریتانیا مستثنی شده اند، دوباره با افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا روبرو شده اند. من نگران موج دوم هستم. تصور می کنم که شما می توانید شروع موج دوم شیوع ویروس کرونا را در بعضی کشورهای اروپایی مشاهده کنید. ما آماده هستیم تا تدابیر لازم را برای جلوگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا در انگلیس اتخاذ و اجرا کنیم.

وزیر بهداشت انگلیس در مصاحبه با اسکای نیوز اضافه نمود: ما نگرانی عمیقی درباره موج دوم ویروس کرونا در سراسر اروپا داریم. این فقط مربوط به اسپانیا نیست بعضی کشورهای دیگر هم هستند که تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در آنها رو به افزایش است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1248

به "نگرانی انگلیس درباره موج دوم ویروس کرونا در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی انگلیس درباره موج دوم ویروس کرونا در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید