نقش رسانه ها در توسعه یزد غیرقابل انکار است

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، احمد پهلوانیان امروز در آئین تجلیل از رسانه ها، مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی دستگاه های اجرایی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جامعه رسانه استان یزد، جامعه ای دلسوز و پرتلاش است که در تمام صحنه ها توان خود را برای خدمت به استان به کار گرفته است.

نقش رسانه ها در توسعه یزد غیرقابل انکار است

مدیرکل صدا و سیمای یزد مطرح نمود: این جامعه بدون هیچ چشم داشتی وظایف خود را انجام داده و پاکی و خلوص نیت را می توان در آنها به خوبی دریافت.

وی ادامه داد: رسانه های گروهی نقش مهمی را در توسعه استان در تمامی حوزه ها ایفا می کند که با توجه به این ویژگی، رسانه رکن اصلی زیرساخت فرهنگی و توسعه انسانی است.

پهلوانیان همچنین با اشاره به حضور فعال و پویای رسانه های گروهی در برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: رسانه ها به صورت مؤثر در برگزاری این جشن حاضر شدند به گونه ای که با وجود توطئه های بیگانگان مردم مشارکت کردند و رسانه با حمایت جدی از این جشن، تمامی اخبار آن را منعکس کردند.

مدیرکل صدا و سیمای یزد در بخش دیگری از سخنان خود حمایت از اصحاب رسانه را مهم دانست و اظهار داشت: با حمایت از این قشر می توان به پوشش بهتر اخبار و موفقیت آنها در این زمینه کمک شایانی کرد.

در مراسم آئین تجلیل از رسانه، مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های اجرایی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از خبرنگاران فعال در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 236

به "نقش رسانه ها در توسعه یزد غیرقابل انکار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش رسانه ها در توسعه یزد غیرقابل انکار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید