نفت برای همه تیمها مشکل ساز شده، کار استقلال در مسجدسلیمان سخت است

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف نفت این شهر خواهد رفت.

نفت برای همه تیمها مشکل ساز شده، کار استقلال در مسجدسلیمان سخت است

محمود فکری در نشست خبری قبل از دیدار گفت: خیلی خوشحالم که در شهر مسجد سلیمان، شهر اولین ها هستم. من خاطرات خیلی خوبی در این شهر داشته ام و حس خیلی خوبی بابت حضور در این شهر دارم.

وی ادامه داد: قبل از شروع صحبت هایم جا دارد درگذشت پیشکسوت فوتبال کشورمان، مهرداد میناوند را به جامعه ورزش و خانواده ایشان تسلیت بگویم. همچنین آرزوی سلامتی برای پیشکسوتان علی الخصوص میرشاد ماجدی و علی انصاریان دارم. ان شاءالله روح همه پیشکسوتان درگذشته خصوصاً مهرداد میناوند هم شاد باشد.

محمود فکری در مورد این دیدار نیز گفت: بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و امیدواریم بازی خوبی را ارائه دهیم. نفت شرایط خوبی در جدول دارد و بازی های خوبی ارائه می دهد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: شاید این تیم اسم خیلی بزرگی نداشته باشد ولی برای همه تیم ها مشکل ساز شده و امتیازات خوبی را کسب کرده است.

فکری ادامه داد: بازی فردا برای هر دو تیم سخت است و امیدوارم یک بازی خوب را ارائه دهیم و سه امتیاز را کسب کنیم. ان شاءالله مشکل خاص و غیر اخلاقی پیش نیاید و شاهد بازی خوب و جوانمردانه ای باشیم و هر تیمی بهتر کار کرد و از موقعیت هایش استفاده کرد، برنده بازی باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد غایبان تیمش برای دیدار با نفت مسجدسلیمان گفت: مردامند و دیاباته مصدومان ما هستند ولی محروم نداریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1584

به "نفت برای همه تیمها مشکل ساز شده، کار استقلال در مسجدسلیمان سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفت برای همه تیمها مشکل ساز شده، کار استقلال در مسجدسلیمان سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید