نشست اضطراری سازمان امنیت و همکاری اروپا درباره سقوط هواپیمای مالزی

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: سازمان همکاری و امنیت اروپا میخواهد در نشست فوق العاده و اضطراری امروز عصر خود در مورد حادثه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری مالزیایی بحث و گفتگو کند.

نشست اضطراری سازمان امنیت و همکاری اروپا درباره سقوط هواپیمای مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ایتارتاس، یک منبع مطلع سازمان همکاری و امنیت اروپا تاکید نمود: نشست اعضای این سازمان قرار است در ساعت 12 و 30 دقیقه بعد از ظهر به وقت محلی در شهر وین پایتخت اتریش برگزار گردد.

بر اساس این گزارش پس از انتشار خبر مربوط به سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری مالزی در شرق اوکراین دولت کی یف و بعضی مقام های غربی به سرعت استقلال طلبان شرق اوکراین را عامل اصلی این حادثه اعلام نموده اند ولی استقلال طلبان اوکراینی اعلام نموده اند که سیستم های موشکی که قادر به هدف قرار دادن هواپیما در ارتفاع 10 هزار متری را باشد در اختیار ندارند.

هواپیمای بوئینگ 777 مالزی روز گذشته با 280 مسافر و 15 خدمه در منطقه دونتسک اوکراین سقوط نموده است. یک مقام رسمی دولت آمریکا نیز تاکید نمود: این هواپیما بر اثر شلیک موشک زمین به هوا سقوط نموده است.

همه سرنشینان این هواپیما کشته شده اند. پس از وقوع این حادثه غم انگیز شرکت های هواپیمایی دنیا مسیرهای پروازی خود را تغییر داده اند. تاکنون 10 شرکت هواپیمایی دنیا مسیرهای پروازی خود در اوکراین را تغییر داده اند. شرکتهای هواپیمایی آمریکا نیز به صورت داوطلبانه پروازهای خود در مناطق مرزی اوکراین و روسیه را متوقف نموده اند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 533

به "نشست اضطراری سازمان امنیت و همکاری اروپا درباره سقوط هواپیمای مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست اضطراری سازمان امنیت و همکاری اروپا درباره سقوط هواپیمای مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید