نرخ ویزا دریایی بندرعباس- عمان به 180 هزار تومان کاهش یافت

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران/هرمزگان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان از کاهش یک میلیون و 600 هزار ریالی نرخ ویزا دریایی بندرعباس- عمان اطلاع داد.

نرخ ویزا دریایی بندرعباس- عمان به 180 هزار تومان کاهش یافت

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، محسن ضیایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا چندی پیش نرخ ویزا دریایی برای سفر به عمان 340 هزار تومان بود که این مبلغ هم اکنون به 180 هزار تومان کاهش یافته است.

وی توضیح داد: کاهش نرخ ویزا دریایی باعث ارزان تر شدن نرخ سفر دریایی به عمان و رونق بیشتر گردشگری در جهت بندرعباس - خصب خواهد شد.

ضیایی با اشاره به این که این خط کشتیرانی مسافری چهارم مهرماه سال جاری برای نخستین بار فعالیت خود را شروع کرد، اضافه کرد: به وسیله این خط دریایی 50 نفر از گردشگران عمانی وارد بندرعباس شدند و از جاذبه های گردشگری این شهرستان دیدن کردند.

وی اظهار داشت: ظرفیت شناوری که برای تردد در خط دریایی بندرعباس- خصب در نظر گرفته شده، یک صد نفر است .

مدیرکل میراث هرمزگان تاکید نمود: برنامه سفر خط کشتیرانی مسافری دریایی در جهت بندرعباس - خصب که قبلاً برای فعالیت دو روز در هفته شنبه و چهارشنبه برنامه ریزی شده بود تغییر نموده است.

ضیایی گفت: بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده این خط کشتیرانی قرار است در روزهای شنبه از خصب وارد بندرعباس گردد و پس از اقامت یک هفته ای گردشگران عمانی در ایران، شنبه بعدی بندرعباس را به مقصد عمان ترک می نماید.

عکس تزیینی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 847

به "نرخ ویزا دریایی بندرعباس- عمان به 180 هزار تومان کاهش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ ویزا دریایی بندرعباس- عمان به 180 هزار تومان کاهش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید