مورینیو: کلوپ باید جام ببرد

به گزارش دیار سلمان، مورینیو: کلوپ باید جام ببرد ژوزه مورینیو به آتش بازی امشب تیمش، منچستریونایتد با لیورپول هیزم ریخته با گفتن اینکه یورگن کلوپ باید جام ببرد تا موفق تلقی گردد. لیورپول هفته پیش به صدر جدول رفت و خودش را برای میزبانی از دشمن همیشگی اش آماده می نماید اما این مربی آلمانی در بیش از سه سال کار در آنفیلد یک جام هم نبرده است.

مورینیو: کلوپ باید جام ببرد

مربی پرتغالی می گوید کلوپ که سه فینال را باخته، تنها سال جاری حدود 250 میلیون پوند برای خریدن بازیکنان هزینه نموده و باید جام بگیرد: فکر می کنم قهرمانی مهم است بخصوص وقتی شما ظرفیت لازم برای مبارزه قهرمانی را دارید و وقتی آشکارا می گویید هدف بردن جام است. یورگن قبلا گفته هدف تیمش قهرمانی لیگ برتر است، اینکه فقط حرفش را بزنی خیلی هوشمندانه نیست اما وقتی ابزارش را دارید، نمی توانید مخفی کنید. از روز اول همه می دانند هدف با امکانات تناسب دارد.

وقتی بهترین اثاث را می خری خانه ات فوق العاده می گردد مورینیو اعتراف کرد با ساختن تیمی که در ذهن دارد یعنی همان کاری که کلوپ در آنفیلد نموده، فاصله اش خیلی زیاد است؛ یونایتد در آستانه این بازی که همچنان یکی از مهم ترین بازی های تقویم فوتبال انگلیس محسوب می گردد، 16 امتیاز کمتر از لیورپول دارد و در رده ششم است. مربی 55 ساله گفت: فقط مساله پولی نیست که لیورپول در تابستان یا ژانویه خرج نموده، خیلی چیزها است، خیلی چیزها. یک تیم فوتبال بیش از اینها است، یک تیم فوتبال تقریبا مثل یک خانه است. در خانه فقط مهم نیست که شما اثاثیه عالی بخرید باید ابتدا روی خانه کار کنید و وقتی خانه آماده شد، باید اثاثیه لازم را خریداری کنید. شما بهترین اثاث ممکن را می خرید و بعد آماده زندگی در یک خانه فوق العاده می شوید. -

اگرچه مورینیو از سال 2007 در آنفیلد شکست نخورده و از وقتی مربی یونایتد شده دو تساوی بدون گل در این استادیوم به دست آورده اما به شدت به خاطر تاکتیک هایش مورد انتقاد قرار گرفته است. او تاکید نمود تیمش برای پیروزی می جنگد بعد از دو بازی امیدوارکننده مقابل آرسنال و فولام: تلاشم را می کنم، همیشه همینطور بوده و با تیمی همراه هستم که می تواند با من باشد و انگیزه و خودباوری لازم را دارد. می دانم که با تیم اول جدول بازی داریم که در اوج است اما ما هم ظرفیت و توانایی خود را داریم هرچند مسائل و تردیدهایی داریم درباره انتخاب تیم، تاکتیک، برنامه، فلسفه. درباره همه چیز تردید داریم چون نمی دانیم چه بازیکنانی در دسترس هستند اما با وجود همه اینها برای پیروزی مبارزه می کنیم. ما فصل قبل دو نتیجه مثبت برابر لیورپول گرفتیم، در خانه بردیمشان و فکر می کنم چهار بازی است که نباخته ایم اما گذشته گذشته است و این بازی ربطی به قبل ندارد بنابراین باید نه به سابقه قبلی و نه به تحسینی که گاهی از ما دریغ شده، توجه کنیم. باید حواسمان به بازی بعدی باشد، این چیزی است که اهمیت دارد. مورینیو ممکن است تا 9 بازیکن را در اختیار نداشته باشد، الکسیس سانچس، ویکتور لیندلوف و مارکوس روخو قطعا نخواهند بود در حالی که وضعیت آنتونی مارسیال، کریس اسمالینگ، لوک شاو، دیه گو دالوت، متئو دارمیان و اسکات مک تامینای مبهم است و به گفته مربی هیچ یک پنجشنبه تمرین نکردند.

بیشتر بخوانید:

  • منچستر به دنبال سایه لیورپول ، چطور کار به اینجا کشید؟
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 172

به "مورینیو: کلوپ باید جام ببرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: کلوپ باید جام ببرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید