موتوجی پی، میلر فاتح گرندپری فرانسه شد، مارکس به خط انتها نرسید

به گزارش دیار سلمان، مسابقات موتوجی پی قهرمانی دنیا با پیروزی راننده استرالیایی تیم دوکاتی در گرندپری فرانسه به خاتمه رسید.

موتوجی پی، میلر فاتح گرندپری فرانسه شد، مارکس به خط انتها نرسید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، پنجمین مرحله از مسابقات موتورسواری موتوجی پی قهرمانی دنیا عصر امروز (یکشنبه) در پیست بوگاتی فرانسه برگزار گردید و با رجحان جک میلر موتوروسوار استرالیایی تیم دوکاتی به خاتمه رسید. پس از میلر، یوهان زارکو از تیم پارماک ریسینگ و فابیو کوارتارارو از تیم یاماها، دوم و سوم شدند. میلر در گرندپری قبلی که در اسپانیا برگزار گردیده بود هم به اسم نخست رسیده بود.

مارک مارکس راننده اسپانیایی تیم رپسول - هوندا و قهرمان هشت دوره این مسابقات به علت از دست دادن تعادلش از دور رقابت خارج شد. علاوه بر او الکس اسپارگارو از آپریلیا، میگل اولیویرا از ردبول - کی تی ام، الکس رینس از سوزوکی، لورنزو ساوادوری از آپریلیا و خوان میر از تیم سوزوکی هم نتوانستند مسابقه را به خاتمه ببرند.

در رده بندی کلی، فابیو کارتارارو با 80 امتیاز، فرانچسکو بانیایا با 79 امتیاز و یوهان زارکو با 68 امتیاز در مکان های اول تا سوم هستند. تیم های دوکاتی، یاماها و پارماک هم در رده بندی تیمی در صندلی های اول تا سوم ایستاده اند.

مرحله بعدی مسابقات موتوجی پی در ایتالیا برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1841

به "موتوجی پی، میلر فاتح گرندپری فرانسه شد، مارکس به خط انتها نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موتوجی پی، میلر فاتح گرندپری فرانسه شد، مارکس به خط انتها نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید