موافقت با تاسیس 11 پروژه گردشگری در بندرگز

به گزارش دیار سلمان، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بندرگز از صدور 11موافقت اصولی برای تاسیسات گردشگری با حجم سرمایه گذاری 331میلیارد و 53میلیون ریال در هشت ماه نخست امسال در این شهرستان اطلاع داد.

موافقت با تاسیس 11 پروژه گردشگری در بندرگز

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، محمد خواجوی امروز شنبه 16 آذرماه 98 با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال 98 تاکنون 11 موافقت اصولی با هدف توسعه و تامین زیرساخت های موردنیاز گردشگری به ارزش 331میلیارد و 53میلیون ریال در این شهرستان صادر شده است.

او اعلام نمود: این پروژه ها شامل هتل، مجتمع گردشگری، اقامتی پذیرایی بین راهی، اقامتگاه بوم گردی و سنتی و سفره خانه سنتی است که با مشارکت بخش خصوصی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

رییس میراث فرهنگی شهرستان بندرگز با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال برای جوانان این شهرستان گفت: با اجرا و بهره برداری از این طرح ها در سطح شهرستان برای 129 نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

او توضیح داد: هتل میرمحمدی با حجم سرمایه گذاری 145میلیارد ریال و اشتغال زایی 49 نفر و مجتمع گردشگری مقدم با حجم سرمایه گذاری 80میلیارد ریال و اشتغال 30 نفر از مهم ترین پروژه های شهرستان بندرگز است که در امسال پیروز به اخذ موافقت اصولی از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شدند.

خواجوی اظهار امیدواری کرد: با اجرا و بهره برداری از این پروژه ها قدم بزرگی در راستای تقویت زیرساخت های گردشگری شهرستان بندرگز برداشته گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 724

به "موافقت با تاسیس 11 پروژه گردشگری در بندرگز" امتیاز دهید

1 کاربر به "موافقت با تاسیس 11 پروژه گردشگری در بندرگز" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با تاسیس 11 پروژه گردشگری در بندرگز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید