مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تعطیلی یکی از کارخانه های ال جی تا فشار مالی کرونا بر شانه غولهای فناوری

به گزارش دیار سلمان، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تعطیلی یکی از کارخانه های ال جی تا فشار مالی کرونا بر شانه غولهای فناوری

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شیب با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

پس از آن که ویروس کرونا به بسیاری از شرکت های مهم دنیا حمله کرد و حتی پیروز شد کنگره دنیای موبایل را متوقف کند، نگرانی های بسیاری درباره کشورهایی که کانون ویروس هستند مطرح شده است. برای مثال عده ای نگرانند که شرایط در کره جنوبی و به خصوص برای سامسونگ چگونه است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت ال جی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کارخانه خود را در گومی کره جنوبی تعطیل کرد. به نظر می رسد شیوع کرونا قرار است به کارخانه های فناوری در کره جنوبی فشار زیادی وارد کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سازمان غذا و داروی ایالات متحده امروز اعلام نمود که اجازه می دهد از فناوریهای جدید تشخیصی استفاده گردد تا زمان دریافت پاسخ آزمایش کرونا یا COVID-19 ، در بیمارستانهای تخصصی و و مراکز بهداشتی درمانی تسریع گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکتهای بزرگ در سراسر دنیا اقدامات فوق العاده ای را برای محدود کردن گسترش کرونای جدید اعمال می نمایند. ممنوعیت سفر و سیاست های کار از راه دور در روزهای اخیر بسیار رایج شده است و دفاتر حضوری تعطیل شده اند، زیرا شرکت هایی که سعی می نمایند کارمندان را از COVID-19 محافظت نمایند پر تعدادند. هم اکنون توییتر، آمازون، گوگل و فیس بوک تعداد نیروهای حضوری خود در کانونهای خطر را کاهش داده اند.مروح خبر را اینجا بخوانید.

کره جنوبی از افزایش شدید موارد کرونا در طول دو روز اخیر خبر داده است. خبری که همزمان باعث شوک به فراوری نمایندگان و غولهای فناوری کره جنوبی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ناسا اعلام نمود که پس از سال نو قمری و قرنطینه مبارزه با ویروس کرونا، میزان پایدار سطح دی اکسید نیتروژن از مرحله مضر کاهش یافت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 876

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تعطیلی یکی از کارخانه های ال جی تا فشار مالی کرونا بر شانه غولهای فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تعطیلی یکی از کارخانه های ال جی تا فشار مالی کرونا بر شانه غولهای فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید