مقابله با کلاهبرداری های تلفنی کرونا در آمریکا

به گزارش دیار سلمان، کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا به شرکت های مخابراتی این کشور 48 ساعت فرصت داد تا مزاحمت های تلفنی مربوط به ویروس کرونا را متوقف کنند.

مقابله با کلاهبرداری های تلفنی کرونا در آمریکا

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی دیار سلمان به نقل از انگجت، همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در آمریکا برخی موسسات و افراد با مزاحمت های تلفنی مکرر برای مردم به تبلیغ کالاهای مختلفی می پردازند که ادعا می شود برای مقابله با کرونا کاربرد دارد. این دور جدید از مزاحمت های تلفنی که بیشتر از طریق ربات های اتوماتیک صورت می گیرد باعث اعتراض گسترده مردم شده است.

بر همین اساس دولت آمریکا از شرکت های مخابراتی و اپراتورها خواسته تا ظرف 48 ساعت برای مقابله با این مشکل وارد عمل شوند وگرنه با پیامدهای بسیار جدی روبرو خواهند شد. این شرکت ها موظف به بلوکه کردن کل ترافیک سیستم ها و موسساتی هستند که چنین مزاحمت هایی را ایجاد می کنند.

در سال های گذشته نیز برخی شرکت های ارائه دهنده خدمات تلفن اینترنتی در آمریکا چنین تخلف هایی انجام داده اند. از جمله شرکت هایی که تخلفات آنها در این زمینه ثابت شده می توان به Connexum، SIPJoin و VoIP Terminator/BLMarketingاشاره کرد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 4 خرداد 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1010

به "مقابله با کلاهبرداری های تلفنی کرونا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقابله با کلاهبرداری های تلفنی کرونا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید