مدیر توئیتر یک میلیارد دلار برای مقابله با کرونا یاری می نماید

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، جک دورسی بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی توئیتر اعلام نموده یک میلیارد دلار به مقابله با پاندمیک کووید 19 یاری می نماید.

مدیر توئیتر یک میلیارد دلار برای مقابله با کرونا یاری می نماید

دورسی این خبر را دریک پیغام توئیتری بیان کرد. او میخواهد یک میلیارد دلار از سهم خود در شرکت اسکوئر(Square) را به وسیله یک شرکت جدید با مسئولیت محدود به نام استارت اسمال برای مقابله با ویروس کرونا سرمایه گذاری کند. این رقم معادل 28 درصد کل ثروت جک دورسی به حساب می آید.

دورسی درباره این یاری اقتصادی خود شفاف سازی کرد و گفت: هرگونه یاری اقتصادی به طور مستقیم از شرکت استارت اسمال انجام می گردد. او اضافه کرد: تمام جابجایی اقتصادی، فروش و گرنت ها به طور عمومی قابل آنالیز است.

طبق اسنادی که دورسی به اشتراک گذاشته او در حال حاضر 100 هزار دلار به مؤسسه Americas Food Fund یاری اقتصادی اهدا نموده است. این مؤسسه وعده های غذایی برای افرادی فراهم می نماید که به دلیل شیوع ویروس کرونا تحت فشار اقتصادی قرار دارند.

مدیر ارشد اجرایی توئیتر همچنین اعلام نموده حتی پس از رفع شدن پاندمیک کووید 19 او به سرمایه گذاری در پروژه هایی با موضوع سلامت و تحصیل دختران و غیره سرمایه گذاری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1023

به "مدیر توئیتر یک میلیارد دلار برای مقابله با کرونا یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر توئیتر یک میلیارد دلار برای مقابله با کرونا یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید