محرومیت مانع موفقیت نیست

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، امیر کریمی ورزشکار جوانی که با 24 سن به مدت 8 سال در رشته ووشو فعالیت دارد و قهرمانیهای بسیاری را به برای کشور به دست آورده است. او شامگاه پنجشنبه در آیین تجلیل از قهرمانی اش در گفت و گو با خبرنگاران ضمن خوشحالی از این عنوان قهرمانی جهان، انتظاراتی از مسئولان دارد.

محرومیت مانع موفقیت نیست

من این کار را برای قهرمان شدن انجام ندادم و یکی از اهدافم این بود که به مردم نشان دهم با زندگی در یک منطقه محروم هم می توان قهرمان شد و به موفقیت رسید. در واقع با این کار می خواستم راهی را برای بقیه باز کرده باشم.

کریمی با اشاره به اینکه من تلاشم را کردم و برای هموار کردن این راه تنها تلاش من کافی نیست، از دو پروسه مهم در این مورد گفت. یکی از این دو پروسه تلاش خودم بود و دیگری هم حمایت مسئولان است. امیدوارم مسئولان حمایت لازم را برای قهرمانیهای بیشتر از ورزشکاران داشته باشند. چون که کردستان پتانسیل های بالایی دارد و می تواند به موفقیت های خوبی برسد.

دومین دوره مسابقات ووشو دانشجویان جهان در ماکائو چین در روزهای یازدهم تا چهاردهم مرداد ماه سال جاری با حضور 260 ورزشکار در قالب 26 کشور برگزار شد که در آن تیم ملی دانشجویان ایران با کسب 4 مدال طلا در بخش ساندا قهرمان و در مجموع در بخش ساندا و تالو نایب قهرمان جهان شد.

یکی از مدال آوران این مسابقات امیر کریمی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه بود که در وزن 80- کیلوگرم در بین 16 ووشوکار و با غلبه بر حریفانی از کشورهای آمریکا، فرانسه و ترکیه در بخش ساندا مدال طلا را کسب می کند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 27 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 34

به "محرومیت مانع موفقیت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محرومیت مانع موفقیت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید