مجوز 30 دفتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران: مسئول دبیرخانه کمیته فنی سازمان هواپیمای کشوری از تعلیق 30مجوز دفتر خدمات مسافرت هوایی طی تیرماه امسال خبرداد.

مجوز 30 دفتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین ارزان تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، فلورا آسا اضافه کرد: براساس بند الف از ماده یک آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرت هوایی، جهانگردی و زیارتی طی تیرماه جاری در مجموع 31مجوز صادر شد که از این تعداد9مجوز مربوط به تهران و 23مجوز مربوط به شهرستان ها بوده است.

وی تعداد مجوزهای لغو شده در مدت مذکور را 4 فقره اعلام و توضیح داد: همچنین براساس بازرسی های به عمل آمده از 75 دفتر خدمات مسافرت هوایی در کل کشور توسط بازرسان کمیته فنی سازمان هواپیمایی کشوری طی مدت مزبور30 مجوز به دلیل عدم رعایت قوانین و تطبیق با آئین نامه دفاتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق و 13 مجوز به جهت برطرف مسائل آئین نامه ای در بازرسی های کارشناسان کمیته فنی و رضایت شاکیان پرونده های مطرح شده برطرف تعلیق شده است.

مسئول دبیرخانه کمیته فنی سازمان هواپیمای کشوری با اشاره به اختصاص9 مجوز به ایثارگران در تیرماه جاری اعلام کرد: تا به امروز 2438 دفتر خدمات مسافرات هوایی تشکیل شده که 993دفتر در تهران و 1445 دفتر در شهرستان تاسیس شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 812

به "مجوز 30 دفتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مجوز 30 دفتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز 30 دفتر خدمات مسافرت هوایی تعلیق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید