ماینتس 1 - 3 بایرن مونیخ؛ شب درخشان باتجربه ها

به گزارش دیار سلمان، بایرن مونیخ پیروز شد با نتیجه 1-3 ماینتس را مغلوب کند.

ماینتس 1 - 3 بایرن مونیخ؛ شب درخشان باتجربه ها

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان هانسی فلیک که در هفته های اخیر روی نوار پیروزی گام بر می دارند، امروز نیز کار دشواری برای غلبه بر ماینتس نداشته و با به ثمر رساندن سه گل در سی دقیقه ابتدایی توسط بازیکنان قدیمی و باتجربه خود، نسخه حریف را پیچیدند.

ماینتس بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه شش فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه سر سن جیوس بالاتر از پاوارد با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما دو دقیقه بعد بایرن مونیخ به گل اول دست یافت. روی ارسال تماشایی پاوارد از سمت راست، رابرت لواندوفسکی با یک ضربه محکم و تماشایی پیروز شد گل اول را به ثمر برساند.

حملات بایرن مونیخ ادامه یافت و این تیم در دقیقه 15 به گل دوم هم دست یافت. لواندوفسکی در موقعیتی تک به تک نتوانست گلزنی کند، اما در ریباند ارسال عرضی لئون گورتزکا با ضربه دقیق توماس مولر تبدیل به دومین گل بایرن مونیخ شد.

در دقیقه 23 و با ارسال باکو، مارتینس بهترین فرصت را برای زدن گل اول ماینتس داشت، اما ضربه او با بدشانسی به دیرک دروازه بایرن برخورد کرد.

اما حملات بایرن ادامه یافت و در دقیقه 27 این تیم به گل سوم هم دست یافت. تیاگو با یک حرکت تکنیکی و تماشایی وارد محوطه جریمه شده و با یک ضربه دقیق زننده گل سوم تیمش لقب گرفت.

در ادامه و در حالیکه به نظر می رسید نیمه اول با رجحان 0-3 بایرن مونیخ رو به اتمام است، دروازه مانوئل نویر در دقایق پایانی نیمه اول باز شد. روی ارسال کرنر بروسینسکی، سن جیوس با ضربه سر دروازه بایرن را باز کرد و نیمه نخست با رجحان 1-3 بایرن مونیخ به اتمام رسید.

در همان اوایل نیمه دوم و روی ارسال بازیکنان بایرن از سمت راست، ایوان پریشیچ در حالتی نامتعادل فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 62 و روی اشتباه توماس مولر، ماینتس فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه بروسینکسی در اختیار مانوئل نویر نهاده شد.

در دقیقه 75 این بار فیلیپ کوتینیو شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه محکم او با عکس العمل دروازه بان ماینتس همراه شد. در لحظات پایانی همکاری سن جیوس و کوایسن نیز منجر به گل برای ماینتس نشد تا این تیم در نهایت 1-3 مغلوب بایرن مونیخ گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 866

به "ماینتس 1 - 3 بایرن مونیخ؛ شب درخشان باتجربه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماینتس 1 - 3 بایرن مونیخ؛ شب درخشان باتجربه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید