مازیار مربی شد، پژمان مربی-بازیکن

به گزارش دیار سلمان، مازیار زارع خیال بازی ندارد و برای مربیگری به ملوان برگشته. پژمان نوری هم نقش مربی- بازیکن را بر عهده خواهد داشت. او در مواقع لزوم، شاید توسط احمدزاده به زمین برود و برای ملوان بازی هم کند.

مازیار مربی شد، پژمان مربی-بازیکن

به گزارش خبرنگاران ،محمد احمدزاده برای تشکیل کادرفنی به جمع بندی رسیده و افراد مورد نظر خود را به باشگاه معرفی نموده. به نظر می رسید با بازگشت احمدزاده، نادر عزت اللهی هم به عنوان مربی فعالیت خود را شروع کند اما سرمربی جدید ملوان، این بار دست روی جواد گروهی گذاشته و قرار است در مسیر موفقیت از او یاری بگیرد. همچنین مازیار زارع و پژمان نوری هم قرار است در کار فنی به احمدزاده یاری نمایند. هر چند پژمان همچنان قصد دارد بازی هم کند و در زمین نیز حضور داشته باشد. مهدی حسنی مقدم و علی حسنی صفت دیگر اعضای کادر فنی احمدزاده در ملوان هستند. کادری که کوشش می نماید ملوان را از انتهای جدول رده بندی جدا کند و این تیم را به آرامش برساند.

امیر اسدی،ملوان بعد از جدایی فرهاد پورغلامی، با محمد احمدزاده مذاکره کرد و به توافق هایی نیز رسید. حالا می توان مدعی شد که ملوان کمی از بحران چند روز اخیر خود فاصله گرفته و جو در انزلی آرام شده است. پژمان نوری و مازیار زارع هم در تمرین روز یک شنبه ملوان حاضر شدند و دقایقی برای بازیکنان جوان تیم صحبت کردند. این یعنی بازگشت آرامش به تیمی که یک هفته را در بحران سپری نموده بود.

محمد احمدزاده برای تشکیل کادر فنی به جمع بندی رسیده و افراد مورد نظر خود را به باشگاه معرفی نموده. به نظر می رسید با بازگشت احمدزاده، نادر عزت اللهی هم به عنوان مربی فعالیت خود را شروع می نماید اما سرمربی جدید ملوان، این بار دست روی جواد گروهی گذاشته و قرار است در مسیر موفقیت از او یاری بگیرد. گروهی از جمله پیشکسوتان خوشنام فوتبال انزلی است که پیشتر-دهه 70- دستیار بهمن صالح نیا بود و البته سابقه سال ها فعالیت در رده های پایه ملوان را در کارنامه دارد.

وقتی نام مازیار زارع و پژمان نوری به میان آمد، همه از بازگشت آن ها به زمین صحبتت کردند. یعنی اینکه آن ها پیراهن ملوان را بپوشند و برای این تیم در لیگ یک بازی نمایند. این اتفاق حداقل در مورد مازیار زارع رخ نخواهد داد. کاپیتان سابق ملوان و بازیکن پیشین پرسپولیس و تیم ملی، پیشنهاد بازی در ملوان را رد نموده و قرار است یکی از اعضای کادر فنی احمدزاده باشد. تمرین یک شنبه ملوان را ببینید به این نکته پی می برید که مازیار، خیال بازی ندارد و قرار است مربیگری را شروع کند. زارع در این تمرین، بیشتر با بازیکنان صحبت کرد و برخلاف پژمان نوری که پا به پای سایرین دوید، فقط نظاره گر عملکرد شاگردان جدیدد احمدزاده بود.

این از ماجرای مازیار زارع اما به نظر می رسد پژمان نوری همچنان قصد بازی برای ملوان را دارد و البته هیچ مسئله ای هم از این بابت پیش روی خود نمی بیند. نام او ابتدای فصل در فهرست ملوان بوده و حتی در زمان اختلاف با فرهاد پورغلامی نیز حذف نشده. بنابراین پژمان در بازی های رسمی می تواند برای ملوان بازی کند و این هدف او از بازگشت است. البته قرار است نوری ابتدا به احمدزاده در کادر فنی یاری کند و در صورت احتیاج به زمین برود و برای دقایقی هم که شده نقش بازیکن را ایفا نماید.

مهدی حسنی مقدم که همراه با فرهاد پورغلامی در ملوان حضور داشت، همچنان در کادر فنی باقی می ماند. او در یکی دو روز اخیر وظیفه راهنمایی ملوان را بر عهده داشت و مقابل فجرسپاسی هم تیم را ارنج کرد و به زمین فرستاد. از کادر فنی قبلی، جز حسنی مقدم، علی حسنی صفت هم کنار احمدزاده می ماند تا دروازه بان های ملوان را آماده کند. او که سال ها درون دروازه ملوان بازی نموده، مدتی است که جانشین محمد حبیبی شده و این وظیفه را در تیم پرطرفدار شمالی بر عهده گرفته است.

احمدزاده با این کادر فنی، روی نیمکت ملوان می نشیند تا این تیم را از انتهای جدول رده بندی جدا کند و به وضعیت بحرانی اش سر و سامانی بدهد. با توجه به کار دشواری که احمدزاده پیش رو دارد، حضور پژمان نوری و مازیار زارع می تواند نقشی ویژه را در موفقیت احتمالی او ایفا نماید. اتفاقی که برای این دو بازیکن، در شروع راه مربیگری چالش جذابی خواهد بود.

9-یک

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 9 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 137

به "مازیار مربی شد، پژمان مربی-بازیکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازیار مربی شد، پژمان مربی-بازیکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید