لحظه دلهره آور ورود خرس غول پیکر به داخل خانه!

به گزارش دیار سلمان، ویدئویی که یک خرس خاکستری پس از باز کردن در ورودی وارد یک خانه مسکونی می گردد مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

لحظه دلهره آور ورود خرس غول پیکر به داخل خانه!

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ورود یک خرس خاکستری غول پیکر به داخل یک خانه مسکونی در آمریکا را به تصویر می کشد. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می گردد این خرس پس از وارد کردن ضربه ای شدید به در، آن را باز نموده و وارد خانه می گردد. این حیوان لحظاتی بعد خانه را ترک می نماید. خوشبختانه در لحظه ای که این خرس وارد خانه می گردد هیچ یک از ساکنان خانه حضور نداشتند.

این ویدئو توسط یک مجری رادیو در اوهایو با نام جیسون پریستاس در توئیتر منتشر شد. این ویدئو که روز شنبه بر روی توئیتر نهاده شد تا به امروز بیش از 750000 بیننده داشته است. پریستاس در شرح این ویدئو به مکان دقیق وقوع این حادثه اشاره نکرد، اما تا به امروز مواردی از ورود سرزده خرس ها به داخل خانه های مسکونی در آمریکای شمالی در فصل تابستان گزارش شده است.

  • لحظه رویارویی ببر با مار پیتون غول پیکر

هفته گذشته یک مرد اهل کلرادوی آمریکا که شب هنگام با سرو صدای زیاد در آشپزخانه خانه اش از خواب بیدار شده بود پس از رویارویی با یک خرس خاکستری دچار جراحت شد. دیو چرنوسکی 54 ساله که به دلیل برخورد پنجه خرس از ناحیه صورت دچار جراحات شدید شده بود به بیمارستان منتقل شد. شنبه هفته قبل نیز ورود یک خرس سیاه به داخل خانه ای در استان انتاریو کانادا خبرساز شده بود. در لحظه ورود این خرس نیز هیچ یک از ساکنان در خانه حضور نداشتند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1204

به "لحظه دلهره آور ورود خرس غول پیکر به داخل خانه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه دلهره آور ورود خرس غول پیکر به داخل خانه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید