لاوروف: مذاکرات با اتحادیه اروپا را برای مدتی تعلیق می کنیم

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه امروز سه شنبه اظهار داشت که اتحادیه اروپا سَبک آمریکا در مورد تهدید و مجازات کشورها با ابزار تحریم را در پیش گرفته است.

لاوروف: مذاکرات با اتحادیه اروپا را برای مدتی تعلیق می کنیم

با ما سفر کنید و با هزینه تور به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بر اساس اعلام خبرگزاری اسپوتنیک، کسانی مسئول سیاست خارجی غرب هستند که ضرورت مذاکرات محترمانه دوجانبه را درک نمی نمایند. ما احتمالاً مذاکره با آنها را برای مدتی تعلیق می کنیم.

وی در این خصوص ادامه داد: به ویژه از زمانیکه اورزولا فون درلاین (رئیس کمیسیون اروپا) گفت که همکاری ژئوپلتیکی با مقامات کنونی روسیه کارآیی ندارد. پس اگر این چیزی است که آنها می خواهند اجازه دهید رخ دهد.

سرگئی لاوروف در این باره افزود: اتحادیه اروپا فعالانه در حال پیروی از جهت آمریکا بوده و تکیه اش به تهدیدها و تحریم ها بیشتر و بیشتر می گردد. اتحادیه اروپا دو سازوکار برای مجازات کسانی که از تسلیحات شیمیایی استفاده نموده و همچنین کسانی که به نقض حقوق بشر پرداخته اند دارد. چنین سازوکارهایی منشور سازمان ملل را نقض نموده و خارج از چارچوب شورای امنیت سازمان ملل است.

لاوروف تأکید کرد: اگر اتحادیه اروپا به روسیه احترام نگذارد، مسکو ممکن است تبادل نظر با این بلوک را متوقف کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1356

به "لاوروف: مذاکرات با اتحادیه اروپا را برای مدتی تعلیق می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لاوروف: مذاکرات با اتحادیه اروپا را برای مدتی تعلیق می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید