قهر گل و پیروزی از سردترین هفته لیگ

به گزارش دیار سلمان، به گزارش خبرنگاران، هفته سوم رقابتهای لیگ برتر با انجام 8 بازی پشت سر گذاشته شد. 6 بازی از این 8 بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید تا بتوان به این هفته لقب هفته مساوی‌ها را داد. یک دیدار هم در حالی برنده-بازنده داشت که تک گل آن در دقیقه 93 به ثمر رسید تا به لطف آن گل استقلال تنها تیم برنده هفته سوم نباشد.

قهر گل و پیروزی از سردترین هفته لیگ

اما عجیب تر این که از 6 دیداری که با نتیجه مساوی به پایان رسید 4 بازی بدون گل بود و دو بازی با نتیجه مساوی یک-یک به اتمام رسید تا در مجموع هفته‌ای بسیار کم گل را سپری کرده باشیم.

کم گل ترین هفتهدر هفته سوم تنها 8 گل به ثمر رسید تا معدل یک گل برای هر بازی در این هفته ثبت شود. هفته سوم کم گل ترین هفته لیگ هجدهم تا امروز است. در این هفته تنها تیم استقلال موفق شد بیشتر از یک گل در بازی به ثمر برساند که این آمار برای لیگ حرفه‌ای تاسف بار است.

از 16 تیم حاضر در این مسابقات در هفته سوم تنها 6 تیم موفق به گلزنی شدند و 10 تیم از به ثمر رساندن گل عاجز ماندند. ضمن این که در این هفته هیچ بازیکنی نتوانست بیشتر از یک گل به ثمر برساند.

دو پنالتی و یک گل به خودیاز مجموع 8 گلی که در این هفته به ثمر رسید 2 گل از روی نقطه پنالتی بود و یک گل هم توسط مدافعان حریف به اشتباه وارد دروازه خودی شد تا تنها شاهد 5 گل در جریان بازی بوده باشیم. حسین ابراهیمی از گسترش فولاد و محمد عباس زاده از نساجی دو بازیکنی بودند که از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند و هادی عبدالله زاده نیز تنها بازیکنی بود که به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

27 اخطار و یک اخراجدر 8 بازی برگزار شده در هفته سوم داوران 28 بار دست به کارت شدند. 27 کارت زرد و یک کارت قرمز ماحصل عملکرد داوران در این هفته بود. مهران درخشان مهر بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن تنها بازیکن اخراجی این هفته بود.

پرگل و بی اخطاردیدار دو تیم استقلال و تراکتورسازی که جذاب ترین و پر گل ترین بازی هفته سوم بود، تنها دیداری بود که بدون دریافت کارت به پایان رسید تا این بازی سالم ترین بازی هفته باشد. بازی بین تیم‌های استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس به همراه بازی فولاد مقابل نفت مسجد سلیمان هر کدام با 6 اخطار پر برخورد ترین بازی هفته بود.

فولاد، خشن ترین تیم هفتهتیم فوتبال فولاد با دریافت 4 کارت زرد بیشترین تعداد کارت زرد را دریافت کرد تا خشن ترین بازی هفته سوم رقابتها باشد. سوارز تارتا، میلاد بدرقه، حسن بیت سعید و عبدالله کرمی چهار بازیکن اخطاری فولاد در این دیدار بودند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 12

به "قهر گل و پیروزی از سردترین هفته لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهر گل و پیروزی از سردترین هفته لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید