فوتبال دنیا، آنتونیو کاسانو خاتمه تیم پیدا کرد

به گزارش دیار سلمان، فوتبال دنیا - آنتونیو کاسانو پس از بیش از یک سال بیکاری قرار است به دنیای فوتبال حرفه ای برگردد.

فوتبال دنیا، آنتونیو کاسانو خاتمه تیم پیدا کرد

به گزارش خبرنگاران، آنتونیو کاسانو با تیم ویرتوس اِنتلای ایتالیا به توافق رسیده و از روز دوشنبه هفته جاری تمریناتش را در این تیم شروع می نماید، تیمی که تعیین نیست در این فصل در سری B (دسته دوم) رقابت خواهد نمود یا در سری C (دسته سوم).

باشگاه انتلا امروز (شنبه) در صفحه اختصاصی خود در توئیتر اظهار داشت که با کاسانو به توافق رسیده است اما هنوز هیچ تعهدی که طرفین را برای مدت تعیینی ملزم به همکاری کند صورت نگرفته است.

اولین جلسه تمرین کاسانو در تیم جدیدش آزاد است و طرفداران می توانند از نزدیک شاهد بازگشت مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا به زمین فوتبال باشند.

کاسانو از ماه ژانویه سال 2017 که قراردادش با سامپدوریا خیلی زود از سوی باشگاه شهر جنوا فسخ شد، برای تیم دیگری توپ نزده است و آخرین بازی رسمی او به ماه می سال 2016 برمی شود.

کاسانوی 36 ساله تابستان سال 2017 به هلاس ورونا ملحق شد اما پس از تنها دو هفته شرکت در تمرینات پیش فصل این تیم، قراردادش را با این تیم فسخ کرد و دلیلش را هم مسائل شخصی ناشی از دور بودن از خانواده اش مطرح کرد.

انتلا، تیمی از منطقه لیگوریا در نزدیکی شهر محل سکونت کاسانو، جنوا است و اولین شرط این بازیکن ایتالیایی که نزدیک بودن به خانواده اش است را برای او محقق می نماید اما این باشگاه در بحبوحه یک نزاع حقوقی برای بازگشت به سری B است. سران این باشگاه معتقدند که 15 امتیاز منفی که برای تیم ورشکسته چزنا به عنوان مجازات ارائه گزارش مالی جعلی به فدراسیون فوتبال ایتالیا، در نظر گرفته گردیده باید در کارنامه این تیم در فصل 18-2017 لحاظ می شد که در این صورت انتلا می توانست در سری B بازی کند.

طبق اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا بازی های تیم انتلا در سری C تا زمان تعیین شدن نتیجه پرونده حقوقی این تیم به تعویق خواهد افتاد. انتلا در این فصل تنها یک بازی انجام داده که آن را در خانه تیم گوتزانو 3 بر یک برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 121

به "فوتبال دنیا، آنتونیو کاسانو خاتمه تیم پیدا کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "فوتبال دنیا، آنتونیو کاسانو خاتمه تیم پیدا کرد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، آنتونیو کاسانو خاتمه تیم پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید