فدراسیون ورزش های همگانی نگاهی ویژه به خراسان رضوی داشته باشد

به گزارش دیار سلمان، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: فعالیت های اجرا شده در هیات ورزش های همگانی حاصل اتحاد و همدلی است.

فدراسیون ورزش های همگانی نگاهی ویژه به خراسان رضوی داشته باشد

جبار قوچان نژاد در گردهمایی رؤسای هیات های استانی ورزش های همگانی با حضور مسئولین فدراسیون اظهار کرد: هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی به عنوان بازوی اداره کل نقش بی بدیلی در رشد و توسعه ورزش در نقاط مختلف استان داشته است و در این زمینه خدمات مختلفی ارائه داده است.

وی اضافه نمود: وجود مدیری مانند امیر آذریان در رأس این هیات ظرفیت ارزشمندی را برای ورزش همگانی و مجموعه ورزش استان ایجاد کرده و برای این استان یک نعمت است.

قوچان نژاد گفت: از فدراسیون می خواهم با نگاه ویژه به خراسان رضوی با توجه به جمعیت و اهمیت این استان حمایت همه جانبه ای از برنامه ها و فعالیت های این هیأت در استان داشته باشد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه های مختلفی ر راستای توسعه سرانه ورزشی جامعه و سلامت اقشار مختلف در نظر گرفته شده و هیات ورزش های همگانی خراسان رضوی با قدرت و توانی که دارد نقش مهمی را در این زمینه ایفا می کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اسفند 1399 بروزرسانی: 17 اسفند 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1580

به "فدراسیون ورزش های همگانی نگاهی ویژه به خراسان رضوی داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون ورزش های همگانی نگاهی ویژه به خراسان رضوی داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید