شمار مبتلایان کرونا در دنیا از 33 میلیون نفر گذشت

به گزارش دیار سلمان، براساس آمارهای مراکز رسمی رصد کووید 19، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا بامداد یکشنبه به 33میلیون و 35 هزار نفر رسیده است.

شمار مبتلایان کرونا در دنیا از 33 میلیون نفر گذشت

به گزارش ایرنا از مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به صورت لحظه ای گزارش می دهد، شمار مرگ و میر دنیای کرونا به 988 هزار و 88 نفر رسیده است.

شمار نهایی مبتلایان کرونا در آمریکا به 7 میلیون و 284 هزار و 998 نفر و شمار مرگ و میر نیز به 209 هزار و 157نفر رسیده است.

شمار نهایی بهبود یافتگان کرونایی آمریکا نیز تا کنون چهار میلیون و 514 هزار نفر گزارش شده است.

بیشترین آمار مرگ و میر نیز در 24 ساعت گذشته متعلق به هند، آمریکا و برزیل بوده است. در هند یک هزار و 123 نفر، آمریکا 717 و در برزیل 697 نفر جان خود را به دلیل بیماری کووید 19 از دست دادند.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورد متر، پس از آمریکا، هند، برزیل، روسیه و کلمبیا به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماران کرونایی در دنیا هستند.

با افزایش دنیای شمار مبتلایان ویروس کرونا، سازمان دنیای بهداشت هفته گذشته اعلام کرد که اروپا در پاییز با افزایش مرگ و میر کرونا روبرو خواهد شد.

با ادامه و گسترش شیوع دنیای ویروس کرونا، کوشش ها برای فراوری واکسن کرونا در سراسر دنیا همچنان ادامه دارد و رییس جمهوری روسیه اولین کشوری بود که اعلام کرد، به واکسن کرونا دست یافته است.

کشورهای دیگر از جمله فرانسه و چین نیز به موفقیت هایی در زمینه فراوری واکسن دست یافتند.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در تاکتیکی انتخاباتی وعده داده که واکسن کرونا تا سه تا چهار هفته آینده آماده می گردد

منبع: عصر ایران
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1331

به "شمار مبتلایان کرونا در دنیا از 33 میلیون نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان کرونا در دنیا از 33 میلیون نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید