شانس بالای مازندران و اردبیل برای میزبانی از فینال لیگ کشتی آزاد و فرنگی

به گزارش دیار سلمان، مرحله پایانی لیگ برتر آزاد و فرنگی به احتمال فراوان در یکی از شهرهای استان مازندران و همچنین اردبیل برگزار خواهد شد.

شانس بالای مازندران و اردبیل برای میزبانی از فینال لیگ کشتی آزاد و فرنگی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، بعد از انتها مرحله گروهی لیگ آزاد و فرنگی، همان طور که از قبل اعلام شده بود، قرار است مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات بعد از دنیای بوداپست برگزار گردد.

پرونده لیگ سال جاری اواسط آبان ماه بسته خواهد شد. با توجه به استقبال بیشتر تماشاگران در برخی شهرستان ها از مسابقات لیگ، به احتمال زیاد مرحله انتهای لیگ در شهری غیر از تهران برگزار می گردد.

استان های مازندران و گلستان در رشته آزاد و همچنین ایذه و اردبیل در رشته فرنگی پیشنهاد خود را برای میزبانی از این رقابت ها به فدراسیون کشتی ارائه نموده اند که با توجه به راهیابی سه تیم مازندرانی به مرحله نیمه نهایی لیگ آزاد، پیش بینی می گردد میزبانی کشتی آزاد به این استان داده گردد.

همچنین با توجه به میزبانی اردبیل از جام باشگاه های دنیا، این احتمال وجود دارد که میزبانی مرحله انتهای لیگ فرنگی نیز به این شهر داده گردد.

درخصوص زمان قطعی و همچنین میزبانی مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی، این هفته فدراسیون کشتی تصمیم گیری خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران، تیم های بیمه رازی بابل، راه و شهرسازی گلستان، آرش زین بابل و ستارگان ساری در لیگ آزاد و همچنین بیمه رازی اردبیل، شهدای مدافع حرم قم، سینا صنعت ایذه و شهر ما شهرداری مشهد در لیگ فرنگی به مرحله انتهای راه یافته اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 126

به "شانس بالای مازندران و اردبیل برای میزبانی از فینال لیگ کشتی آزاد و فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس بالای مازندران و اردبیل برای میزبانی از فینال لیگ کشتی آزاد و فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید