سیمئونه به دنبال مهاجم ایران

به گزارش دیار سلمان، نشریه کالچو مرکاتو ایتالیا در گزارشی به شرایط جابجایی تیم ناپولی ایتالیا و آینده مبهم این تیم برای فصل بعد پرداخته است.

سیمئونه به دنبال مهاجم ایران

کالچو مرکاتو با اشاره به احتمال جدایی مرتنز از تیم ناپولی با پیشنهاد اینترمیلان، نوشت: دی لورنتیس (رئیس باشگاه ناپولی) هنوز امیدوار به تمدید قرارداد مرتنز است. با این حال او در حال یافتن یک گزینه مناسب برای جایگزینی است. این گزینه می تواند پسری باشد که مسی ایرانی نامیده می گردد. سردار آزمون مهاجم 25 ساله تیم زنیت سنت پترزبورگ است که به معنای واقعی جیونتلی (مدیر ورزشی ناپولی) را مسحور نموده است. حرکات و آمار او خیلی شبیه به چیرو است. آزمون در زنیت اغلب با زوبا به عنوان مهاجم دوم بازی می نماید، اما توانایی بازی به عنوان مهاجم مرکزی را هم دارد.

این نشریه در ادامه قیمت آزمون را اینطور برآورد نموده است: فالی رمضانی واسطه ای است که با خاویر ریبالتا مدیر باشگاه زنیت مدام در ارتباط است. ریبالتا به جیونتولی اعلام نموده است که برای دریافت آزمون حداقل 30 میلیون یورو احتیاج دارید. این مبلغ برای ناپولی زیاد است، اما این باعث تسلیم باشگاه نمی گردد و فشار ها ادامه دارد.

کالچومرکاتو در سرانجام خبر خود به تیم ناپولی هشدار داد که در صورت عدم جذب آزمون این بازیکن ممکن است راهی اتلتیکو مادرید گردد: پیش بینی می گردد رقابتی از سوی حریف قدرتمندی - برای جذب آزمون- وجود دارد: دیگو سیمئونه اتلتیکو مادرید که هوادار بازیکن ایرانی است. اگر مرتنز به اینتر برود، ناپولی از قبل جانشین او را انتخاب نموده است.

منبع: فرارو
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1110

به "سیمئونه به دنبال مهاجم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه به دنبال مهاجم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید