تور ارزان هند: سیل در جنوب هند حداقل 20 کشته برجای گذاشت

به گزارش دیار سلمان، باران شدید در جنوب هند که به سیل و رانش زمین در چند منطقه منجر شد، جان حداقل بیست نفر را گرفت.

تور ارزان هند: سیل در جنوب هند حداقل 20 کشته برجای گذاشت

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقام های هندی می گویند در پی بارش شدید باران در استان کرالا در جنوب این کشور طی روزهای اخیر، دست کم 22 نفر کشته شدند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، بارش باران در سراسر این استان منجر به جاری شدن سیل و رانش زمین در چندین منطقه شد و ارتش و نیروی دریایی هند برای نجات ساکنان فراخوانده شدند.

مقامات و شاهدان عینی گفتند که حدود 13 نفر از قربانیان در پی رانش زمین در روستای کوتیکال جان خود را از دست داده اند.

کمیته مدیریت بحران استان کرالا در بیانیه ای گفت که انتظار می رود بارش های خفیف در سراسر استان ادامه یابد، اگرچه هشدارهای هواشناسی در بسیاری از منطقه ها لغو شده است.

این استان پیشتر هم قربانی بدترین سیل در یک قرن اخیر در هند شده بود به گونه ای که در سال 2018 حداقل 400 نفر جان باخته و حدود 200،000 نفر آواره شدند.

به نوشته رویترز، کشور هند با 1.3 میلیارد نفر جمعیت، برای حمایت از مردم خود که بسیاری از آنها با کشاورزی امرار معاش می نمایند، به بارندگی متکی است.

در مرداد ماه هم طوفان های موسمی طی چند روز سواحل غربی هند را در نوردید و ضمن قربانی کردن 136 نفر، 90 هزار تن را هم آواره کرد. (جزئیات بیشتر).

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 1935

به "تور ارزان هند: سیل در جنوب هند حداقل 20 کشته برجای گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان هند: سیل در جنوب هند حداقل 20 کشته برجای گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید