سپاهان و پدیده بدون نماینده در تیم ملی

به گزارش دیار سلمان، در فهرست جدید کارلوس کی روش هم نامی از بازیکنان سپاهان دیده نمی گردد. سپاهان تا هفته هشتم لیگ برتر نتایج خوبی کسب نموده و بالاتر از پرسپولیسی ها به دلیل تفاضل گل بهتر رتبه دوم جدول را در اختیار دارد، با این حال هنوز کی روش علاقه ای برای دعوت از بازیکنان این تیم نشان نمی دهد و در جدیدترین فهرست تیم ملی هم نامی از بازیکنان این تیم دیده نمی گردد.

سپاهان و پدیده بدون نماینده در تیم ملی

عزت پورقاز، سعید آقایی، محمد ایران پوریان و ساسان انصاری بازیکنانی هستند که پیش تر تجربه دعوت به تیم کی روش و حضور در رقابت های مختلف را داشته اند. در میان دیگر بازیکنان سپاهان هم می توان از چهره هایی نظیر مهرداد محمدی نام برد که طی هفته های گذشته عملکرد خوبی داشته اند ولی هنوز به حد مورد انتظار کی روش نرسیده اند.

از دو تیم اصفهانی حاضر در لیگ برتر تنها رشید مظاهری به تیم ملی دعوت گردیده ولی همچنان لیگ ادامه دارد و بازیکنان این دو تیم می توانند با ادامه بازی های خوب خود نظر کی روش را تغییر دهند.

پدیده بدون نماینده در تیم ملی

پدیده، صدرنشین لیگ برتر هم مثل سپاهان نماینده ای در تیم ملی ندارد. شاگردان یحیی گل محمدی تا خاتمه هفته هشتم بالاتر از سایر تیم های لیگ برتری ایستاده اند و یکی دو بازیکن این تیم می توانستند به تیم ملی دعوت شوند، اما این اتفاق نیفتاد تا صدرنشینی لیگ سودی برای بازیکنان پدیده نداشته باشد.

کی روش فصل گذشته هم از پارس جنوبی جم که در آغاز مسابقات در صدر جدول بود بازیکنی به تیم ملی دعوت نکرد و معتقد بود که بازیکنان تیمش شرایط بهتری دارند. البته پارس جنوبی در ادامه لیگ هفدهم نتوانست صدر جدول را حفظ کند و به میانه جدول رفت؛ اتفاقی که انتظار می رود برای پدیده هم بیفتد.

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: salmandiar.ir شناسه مطلب: 119

به "سپاهان و پدیده بدون نماینده در تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان و پدیده بدون نماینده در تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید